5059
Sök

Intresse för motivlack?

404 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Har arbetat med motivlack för ett par år sedan och nu har suget fallit på igen. Då vart det mest motiv på Mc och hjälmar osv.

Ville kolla av intresset för billig motivlack här i Stockholm trakten.
Varför jag skriver billig är för att jag känner mig ringrostig och att jag inte erbjuder förarbete eller lackering utan endast motiv. Så jag tänker inte ta mer än självkostnads pris plus någon försumbar slant.

Vad tror ni? Är det lönt att införskaffa sig prylar igen?

1 062 Inlägg
22 juni 2009
Kan nog bli tufft att slå sig in i denna branch, då det fullkomligt exploderat med folk som erbjuder detta numera. Dock är det ett fåtal som är riktiga proffs, och gör det riktigt bra. Sen är det ju upp till var o en hur snygg man vill ha det...
Men varför inte testa? Lägg gärna upp bilder på lite av dina grejor?

"You Go, we go!"

404 Inlägg
22 juni 2009
Trådstartare
Ska se vad jag kan gräva upp bland mina alster när jag kommer hem från jobbet. Jag gör ju naturligtvis kvalitets jobb plus att jag tycker det är jävligt roligt. det var bara att detta slog mig häromdagen och blev förbenat sugen på att börja igen så tanken är väl inte riktigt att slå sig in i branschen utan mer att arbeta med det som en hobby. (hobby =  kul, jobb = trist)
Senast redigerat av Decerto (22 juni 2009)

807 Inlägg
22 juni 2009
vad skulle du ta för att lacka en backspegel såhär, Japan rising sun

http://www.united-states-flag.com/japan-rising-sun.html

I'd rather die like a man, than live like a coward

873 Inlägg
5 mars 2010
klart att du skall satsa på det igen , jag köpte lite iwata prylar av kenny kyrk på nåkab i stockholm , fick kompressor och en schysst spruta för ca 7000kr samt att han kan fixa fram färg när man behöver det smile¨
om man inte gör det för jobbets skull så tycker jag att det är värt det enbart som hobby ( förbannat roligt)

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

Sök