7786
Sök

Telefon butik spelar porr nattetid haha.

453 Inlägg
9 mars 2010
Trådstartare
Jo så här är det en snubbe som brukar umgås med mina polare, gick i stan vid 2 tiden på natten förbien telefon butik, vet ej om jag får nämna namnet på den, men kanske kommer i tidningen i mon, men ielefal så gick han förbi där och gissa vad haha på en av skärmarna i dena stora telfon butiken så spelade det hård porr på en utav tv skärmarna mitt i natten, han filmade det osv.

Så någon som har någon kanske tanke om vad som kan hänt, sitter dom som jobbar tittar på porr på arbets tid och glömt stänga av elle?

Aja ganska komiskt ielefal haha!

945 Inlägg
9 mars 2010
Vet vilken butik du menar. Men varför ska man bry sig??
Själv skiter ja totalt i om dom sänder rena incestfilmerna om nätterna.

Har du gått till tidningen och rapporterat detta så hoppas ja inte ditt namn står där under.
Hoppas dom väljer ett namn efter stort övervägande, förslagsvis kärring.

*edit*   Du skriver konstigt också.
Senast redigerat av Bjare (9 mars 2010)

453 Inlägg
9 mars 2010
Trådstartare
Bjare skrev:

Har du gått till tidningen och rapporterat detta så hoppas ja inte ditt namn står där under.

Om du läst vad jag skrivit så hade du ju kunnat se att det sto en kompis polare.alltså inte jag.

Men var bara lite kul, liksom inte specielt vanligt, elle i din stad kanske det händer dagligen? smile

1 112 Inlägg
9 mars 2010
säkert någon betal kanal som rullat på apparaten hela dagen å när klockan passerar 1 så byter det till porr! kan tänka mig att ägaren inte vet om det alls för på morgonen när han e tillbaka så kör dom ju typ armageddon eller lejonkungen istället.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

945 Inlägg
9 mars 2010
Timjoh skrev:
Bjare skrev:

Om du läst vad jag skrivit så hade du ju kunnat se att det sto en kompis polare.alltså inte jag.

Men var bara lite kul, liksom inte specielt vanligt, elle i din stad kanske det händer dagligen? smile

Jag bor i Båstad. 10minuter från din stad. Din stad är min huvudstad där allt händer.
Förlåt ja hade så svårt att läsa ut dina meningar och konstatera vems kompis kompis det var. lol

Givetvis är det precis så som någon skriver. tv1000 eller liknande.
Det är ingen hemlighet var som händer 00:00 varje natt på den sortens kanaler.

Just att det sänds porr, kunde lika gärna ha varit fantomen. Intresse-kvoten är lika hög. roll

4 554 Inlägg
9 mars 2010
bloggmaterial.. låst

Sök