slätatill bakluckan på golf 3

skitunge ...
28 september 2006 · 82 Inlägg

Jag funderar på att släta till bakluckan på min golf 3 då jag ändå ska lacka om den efter att jag har rostsanerat den.

Frågan jag har är bara hur faan ska jag kunna öppna luckan sen? smile

närå men jag vet ju att man kan koppla in sån där elektronisk luck-öppnare. är det svårt att koppla in? var kan man köpa de?

Är de det ända sättet eller finns det någon annan enklare lösning?

Hur brukar man göra?

tack på förhand //Erik

MilleN
29 september 2006 · 9 108 Inlägg

Jag köpte lucköppnare på *host* danmobility.. Inte så svårt att installera men visst var det lite pilligt smile Man behöver gärna nån backuplösning OM det nu skulle skita sig med solenoiden.. Någon vajer som man kan dra i eller nåt..

skitunge ...
29 september 2006 · 82 Inlägg

MilleN skrev:
Jag köpte lucköppnare på *host* danmobility.. Inte så svårt att installera men visst var det lite pilligt smile Man behöver gärna nån backuplösning OM det nu skulle skita sig med solenoiden.. Någon vajer som man kan dra i eller nåt..

den var inte dyr du.. fungerar den bra? Är det någon vettig bruksanvisning med?

simeboy Rörkrökare
30 september 2006 · 575 Inlägg

hur blev de fanns de nån beskrivning eller?wink

Lever för ljud!
Kolla--->http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=30406&p=1
Volkswagen Golf III "Like no one else" (1993)
MilleN
30 september 2006 · 9 108 Inlägg

Jaodå det hänger med en beskrivning men den behövs inte smile

Det är bara plus, jord och knappen som ska dras. Och så får man med massa fästanordningar som inte behövs, mycket prisvärt kit.

Men som sagt, backuplösning behövs alltid.. Har inte haft några problem själv men man vill inte behöva såga sönder baslådor bara för att man varit lat big_smile

dusty Living in the fastlane
30 september 2006 · 2 616 Inlägg

http://www.garaget.org/?car=16831 här är det fjärr till alla dörrar tongue

skitunge ...
1 oktober 2006 · 82 Inlägg

MilleN skrev:
Jaodå det hänger med en beskrivning men den behövs inte smile

Det är bara plus, jord och knappen som ska dras. Och så får man med massa fästanordningar som inte behövs, mycket prisvärt kit.

Men som sagt, backuplösning behövs alltid.. Har inte haft några problem själv men man vill inte behöva såga sönder baslådor bara för att man varit lat big_smile

ok då får det bli ett sånt sätt.. och jag förväntar mig din hjälp om jag inte reder ut de smile

tack

MilleN
1 oktober 2006 · 9 108 Inlägg

skitunge skrev:
ok då får det bli ett sånt sätt.. och jag förväntar mig din hjälp om jag inte reder ut de smile

tack

Inga problem wink

skitunge ...
7 oktober 2006 · 82 Inlägg

MilleN skrev:

skitunge skrev:
ok då får det bli ett sånt sätt.. och jag förväntar mig din hjälp om jag inte reder ut de smile

tack

Inga problem wink

Då var de instalerat och klart. Bara att börja spackla nu.. smile

Lindgren_
7 oktober 2006 · 2 644 Inlägg

Kan man få länk så man ser va de va för kitt du köpte ? smile

Johan Lindgren
Lindgren_
7 oktober 2006 · 2 644 Inlägg

ja hitta de nu fan va billigt de va big_smile blir vell en sån te den blivande bilen smile

Johan Lindgren
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang