6817
Sök

Volvo delar stulna i Örebro natten till 27e mars

458 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
Hej, lägger ut denna tråd för en vän, som natten till idag (27 mars) fick påhälsning på sin s70. Den stog då på en parkering i Varberga i Örebro
Dom tog då
sidoblinkers
xc grill
r-vinge i volvo 189 white med solid svart flärp & rött bromsljus glas

Bilen i fråga är http://www.garaget.org/?car=167151

Tråden är till för ifall om någon runt Örebro ser någon bil med en vit r-vinge ifall dom nu är så dumma att inte lacka den innan, eller ifall någon ser nån blocket annons!

Stölden är anmäld osv, men hoppas på att få lite hjälp härifrån smile!
Tack på förhand
Mvh Jonnsard & Viktormek

593 Inlägg
27 mars 2010
Fy fan vad illa! Fattar inte vad i helvete folk har för problem som behöver stjäla andras grejer.. Iofs kanske inte varberga är det bästa stället att ställa sin bil på, men det ändå jävligt sjukt!
Jag ska försöka komma ihåg det här när jag sitter o jagar lite delar till mina bilar!

/Jerker

458 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
Jerk-R skrev:
Fy fan vad illa! Fattar inte vad i helvete folk har för problem som behöver stjäla andras grejer.. Iofs kanske inte varberga är det bästa stället att ställa sin bil på, men det ändå jävligt sjukt!
Jag ska försöka komma ihåg det här när jag sitter o jagar lite delar till mina bilar!

/Jerker

Ja det är sjukt och ser jag någon bil med denna utrustning så kommer den stannas på ett eller annat sätt och fråga vart delarna kommer ifrån.
Bor man i varberga utan garage så finns det inte mkt att göra hmm
Jo, tänkte att r-vinge är lite ovanlig just i vit, då jag själv inte sett många vita smile

Sen skall bilen besiktas om 4 dagar och SBP vill gärna se att bilen har blinkers vad jag vet sad
Tack för span! smile

458 Inlägg
27 mars 2010
Trådstartare
Blinkersen är sådana som sitter på min 850 på min visningsbild för övrigt smile

Fri fart för ett fritt folk!
14 910 Inlägg
27 mars 2010
här i örebro vet jag minst 1st vit 850 med R front och R vinge som jag såg senast i veckan
sen har jag det på min 940 men den har inte varit i trafik på väldigt länge
är väll enda sättet att få behålla en R vinge är att aldrig visa att man har någon =/

ska hålla utkik om jag ser någon vit R vinge som inte känns som den borde sitta där

Kör fort så hinner inget hända...

458 Inlägg
28 mars 2010
Trådstartare
Growe skrev:
här i örebro vet jag minst 1st vit 850 med R front och R vinge som jag såg senast i veckan
sen har jag det på min 940 men den har inte varit i trafik på väldigt länge
är väll enda sättet att få behålla en R vinge är att aldrig visa att man har någon =/

ska hålla utkik om jag ser någon vit R vinge som inte känns som den borde sitta där

Tack så mycket, alla spaning är välkommen!

Sök