5886
Sök

Xenon Standard eller 50/55W? (vvme.com)

Rekondare
254 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Tänkte köpa xenon från vvme.com men känner mig lite osäker.

Ska man ha "Standard" eller "50/55w"? det är H1 lampor jag ska ha till mina halvljus.
Sen står det "H1 SINGLE BEAM xenon HID conversion kit" menas det att det inte är helljus och halv i samma eller att det bara är ett kit för 1 lampa?

Sen kostar Standard kittet €31.19 vilket är 303.5 svenska kronor, vilket är sjukt billigt om man jämför med xenonkungen. Ni som har beställt från vvme.com, vad kostar det i frakt från vvme.com och hur snabbt får man grejerna?

(Och ja, jag har använt sök funktionen men tyckte inte jag fick något svar på mina frågor så ödlsa ingen tid på att skriva "använd sök, osv osv")
Senast redigerat av mattiass (29 mars 2010)

719 Inlägg
29 mars 2010
standard 35w är det du ska ha. Du kommer blända tillräckligt med folk med dina reflektorer med xenon 35w smile

Du betalar för båda frakt och xenon när du betalar på sidan. Grejjerna brukar komma på 4-5arbetsdagar. Jag beställde på en söndag och fick på torsdagen
Senast redigerat av Vitamin (29 mars 2010)

533 Inlägg
29 mars 2010
Beställde 3 kit därifrån. Tog 4-5 dagar, men!... Jag fick betala moms (eller nått annat skit) på 260 spänn till DHL innan jag fick ta emot paketet?

Servicen därifrån är kanon iaf, då en av mina ballaster va trasiga. Men det tog 2 dagar, sen fick jag en ny ballast big_smile

Rekondare
254 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Jaha vad bra! smile Då får jag nog ta och beställa då

2 982 Inlägg
29 mars 2010
Slemrotta skrev:
Beställde 3 kit därifrån. Tog 4-5 dagar, men!... Jag fick betala moms (eller nått annat skit) på 260 spänn till DHL innan jag fick ta emot paketet?

Servicen därifrån är kanon iaf, då en av mina ballaster va trasiga. Men det tog 2 dagar, sen fick jag en ny ballast big_smile

fick du pröjsa frakt för ersättningsballasten?

1 749 Inlägg
29 mars 2010
Residence skrev:
Slemrotta skrev:

fick du pröjsa frakt för ersättningsballasten?

Samt tull och moms en gång till för den?

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

2 982 Inlägg
29 mars 2010
patrikke skrev:
Samt tull och moms en gång till för den?

har beställt enmassa gånger och aldrig åkt på tull. dock gör dem stickprov vilket många har fått erfara.

533 Inlägg
29 mars 2010
Fick betala 15 dollar för att få en ny ballastt. Betalade inge moms eller nått till dhl när jag fick den smile

Rekondare
254 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
Med vad är 50/55w xenon till för? extralysen och helljus eller?

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
29 mars 2010
mattiass skrev:

Ja det lämpar sig bäst där enligt min åsikt. 50/55w xenon i halvljuset blir på tok för bländande.

Rekondare
254 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
J-P-R skrev:
mattiass skrev:

Ja det lämpar sig bäst där enligt min åsikt. 50/55w xenon i halvljuset blir på tok för bländande.

Jaha okej! smile

Sök