6542
Sök

Kuggade uppkörning ...

420 Inlägg
29 mars 2010
Trådstartare
vad fan hände med "helhetsbedömning"??! , hade uppkörning idag, allt gick bra och i en "nedförsbacke" på motorvägen råkade jag köra 75km/h istället för 70km/h , och det blev jag kuggad för, finns det någon annan här som har blivit kuggad för någon skitdum anledning?

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010

7 283 Inlägg
29 mars 2010
Så det ENDA examineraren sa var att du körde 5km/h för snabbt på ett ställe?
Det har jag väldigt svårt att tro...

165 Inlägg
29 mars 2010
tyckte du allt annat gick bra ? eller sa han/hon som bedömde dig att allt annat gick bra?

375 Inlägg
29 mars 2010
Jag vet inte om fortkörning är en skitdum andledning. Kan du förtydliga det? Saknade bilen bromsar?

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!

9 108 Inlägg
29 mars 2010
Passar bättre i bloggen om du inte fixar en tråd med bättre rubrik och tydligare frågeställning så jag låser.

Har för övrigt åkt med på X antal uppkörningar och dom som kuggar har i princip alltid missuppfattat vad förarprövaren har klagat på tongue "Det var bara den grejen" smile

Om du överstiger med 5km en gång och har kört klockrent resten av rundan har jag svårt att tro att han kuggar dig enbart pga det även om det såklart är fullt möjligt, fortkörning är en rätt dum grej att göra på en uppkörning. Antagligen var det droppen som fick bägaren att rinna över typ roll

Lycka till nästa gång i alla fall.

Sök