Köpråd: Lancer 94 ("kanon skick") 13k mil.

MrTorture
15 april 2010 · 682 Inlägg

äh va fan, bygger något på en Lancer, är så otroligt nöjd med min nuvarande, går som ett höghastighetsgevär. men om man skall bygga så kanske man skall ha en i bättre skick
därav länkar jag den här
http://www.blocket.se/goteborg/Mitsubis … 15&w=2

13k mil + att den väger (enl papper) 60kg mindre än min nuvarande.
inte så super mkt pengar och min nuvarande lancer måste ändå bytas en drivknut på. pris 1700 material :S + arbete, slutar på 3.4k sad och bilen köptes för 5k knappt värt att lägga ner på den ju...

men vad säger ni, ser det bluff ut eller är det en bil som är i bra skick?

namnet på annonsören känns som en något äldre dam, för jag är inte bekant med ett sådant namn i den yngre åldersgruppen, inte ens medelåldern (40-50-60)

förlåt att jag skriver så mycket inte alls meningen sad  nu skall jag hålla tyst och låta de som vill svara på mitt köpråd få göra det Tackar för svar på förhand Mvh. Jesper N.A

KHRacing
15 april 2010 ·

Jag har en NY drivknut du kan få för 500kr plus frakt :-)
bytet borde du kunna göra själv tycker jag, e rätt lätt.

MrTorture
15 april 2010 · 682 Inlägg

KHRacing skrev:
Jag har en NY drivknut du kan få för 500kr plus frakt :-)
bytet borde du kunna göra själv tycker jag, e rätt lätt.

om det är vänster fram vore det kul big_smile ^^
tack för råd smile Kanske inte svar på mitt köpråd men det var ändå ett väldigt uppskattat svar smile

Horizon
15 april 2010 · 296 Inlägg

Namnet klingar mer utländskt än "gammal dam" tycker jag.. Men den såg fräsch ut!

Står ju inget om den fick nån anmärkning eller 2:a på besiktningen och dåligt med övrig info!

hanning81 Greve
15 april 2010 · 135 Inlägg

Tycker den ser fin ut. Haft en annan tidigare. 75hk slö som fan men billig och pålitlig. Kör på!

MrTorture
15 april 2010 · 682 Inlägg

hanning81 skrev:
Tycker den ser fin ut. Haft en annan tidigare. 75hk slö som fan men billig och pålitlig. Kör på!

ah detta e 112.8hk versionen smile

har fått upp min nuvarandra p 1190kg (enl papper) till 235 på mätaren smile så jag e rätt nöjd

Senast redigerat av MrTorture (15 april 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang