3129
Sök

Så har man blivit påbackad vid parkeringen.(över dagen)

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
13 oktober 2006
Trådstartare
Brorsan ringer upp och säger att min Citroen c2 har blivit påbackad och att han har tagit lappen som sitter på rutan.När man kommer ner så har gallret under stötfångaren spruckit och blivit intryckt + att man har fått ett märke av hans dragkrok under nummer plåten.

Fan att inte folk kan titta 2-3ggr när dom backar, vid fickparkering. Själv brukar jag gå ut och kontrollera hur långt man har kvar till bilen bakom när man inte är helt säker på avståndet.
-Blir verkligen trött på folk som tar saker för givet.

I vanliga fall om jag parkerar någonstans, så brukar jag parkera längre ner på parkeringar utanför köpcentren + dubbel parkera över 2 rutor.Bara för att slippa dom där j%¤&a dörr öppslagen man brukar få.
-Bara för att vanligt J¤#%&A folk,tror ju att listerna skyddar mot allt.

Kändes som man bara var tvungen att skriva av sej lite.

Diesel is the blood of satan.

178 Inlägg
13 oktober 2006
Du hade iaf tur att du fick en lapp, farsans Micra blev påbackad härom månaden och är inne på lagning/lack nu. 22 000 för en liten buckla och lackskrap, tur att påbackaren var ärlig och tillkännagav sig. Halvförsäkringen hade ju inte täckt det där annars.

Du får se det positivt liksom wink kunde ju vart värre såhär på självaste fre 13e wink

Yrkesförare
1 073 Inlägg
13 oktober 2006
Skittråkigt när sånt händer, verkligen.
Men trots allt, en olycka kan hända den bäste, och det var ju som tur e en ärlig människa som lämnade en lapp. Tänk om alla som fläskade upp ett dörruppslag hade gjort likadant, vilken bättre värld det hade blivit då:)

1 854 Inlägg
13 oktober 2006
William skrev:
Du hade iaf tur att du fick en lapp, farsans Micra blev påbackad härom månaden och är inne på lagning/lack nu. 22 000 för en liten buckla och lackskrap, tur att påbackaren var ärlig och tillkännagav sig. Halvförsäkringen hade ju inte täckt det där annars.

Du får se det positivt liksom wink kunde ju vart värre såhär på självaste fre 13e wink

halvförsäkring täcker det wink

Jobbigt som fan när det händer, polarens golf 4a blev nyss nerprejad, föraren stack.. tråkigt som fan.

PersonbilsTekniker
155 Inlägg
13 oktober 2006
kom själv ut från jobb och såg att hela sidan va intryckt på min bil för 3dar sen...inte en lapp ingenting bara stuckit fy fan för mäniskor vilka kräk vi igentligen är fan inte värda jorden vi står på. vet precis hur du känner..

178 Inlägg
13 oktober 2006
onej84 skrev:

Inte min iaf tongue

1 854 Inlägg
17 oktober 2006
William skrev:
onej84 skrev:

Inte min iaf tongue

Va? vilka har du?

Fan nu har min bil blivit påkörd oxå sad

892 Inlägg
17 oktober 2006
Inget trevligt om sånt händer, riktigt skittråkigt faktist. MEN du ska nog tacka din lyckliga stjärna (eller nått) att den skyldige såg till så att du kan kontakta honom. Har hört att vissa bara stuckit hunr många gånger som helst, och sen så är det faktist lite som det sägs; "en olycka händer så lätt". Jag tror ju som inte han backade in i dig med flit. ;P
Men...det ÄR ju inte svårt att öppna dörren och kika bakåt om man inte ser... =P

Påminner mig om när jag övningskörde, då var det en som backade in i mig i full fart på en rätt så trafikerad parkering. Backa in i en körlärare, inte det smartaste.
Killen kan inte kollat nått. Stor svart opel som tutar, han saktade inte ens farten.

Och NEJ! Det var INTE mitt fel. ;P

Sorry, Bara kul att berätta. smile
Back to topic!

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
17 oktober 2006
småbarn håller på att cykla runt min bil hela tiden för det finns en litet hopp precis vid min parkering så jag väntar bara på dagen när dom cyklat in i den hmm

Sök