3248
Sök

Jag blev blåst!

Lidhultare.
325 Inlägg
3 maj 2010
åk o hälsa på han en runda?

-Twiajävlen-

653 Inlägg
3 maj 2010
Sluta gnälla o besiktiga bilen, rusta upp den så den blir fin o sälj den för mer pengar än vad du köpte den för smile

Smoke tires not drugs

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
3 maj 2010
Frayze skrev:
FordRSC skrev:
Hur fungerar bilen då? I vilket skick är den? Är allt ok, så är det bara sticka till SBP och hoppas den går igenom, sen betala skatten.

En av mina vänner hade en 850, de betalade visserligen skatten, men glömde helt bort SBP, så de körde helt ovetande runt i 2 år med körförbud lol

Får man fråga hur smart man är då? står ju i brevet när man får fordonskatteräkningen att bilen är/blir belagd med körförbud yikes alla som kör bil, eller alla som har körtkort iaf lär väl veta att besiktning av begagnade bilar är varje år dessutom?!

Hon som ägde bilen körde cirka 2 gånger med den / år, verkar som hon ej läste vad det stod på papprena och betalade bara in. Nu är Volvon iaf såld.
Senast redigerat av FordRSC (3 maj 2010)

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
3 maj 2010
Exakt som Volvonisse, är det ingen skatteskuld på den och om den står på dig NU så har du gjort en jävligt bra affär!
Ser inte problemet med att köpa en bil som ej är skattad/besiktad ... Jag är en studen på 18 år och har gjort samm sak, 2 gånger.
Är det dock skuld på bilen så kommer den skulden automatiskt gå över på dig och då är det  bara att släppa fram tårarna om det är en stor skuld.

Så prioritet nummer ett, KOLLA SKULDEN!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

8 891 Inlägg
3 maj 2010
Tråd låst på begäran av trådskaparen.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök