Funkar kanon!!! Ialla fall till sound quality. Men den kräver lite inspelningstid och rätt låda, som iofs alla basar gör, men lådan verkar vara lite känsligare till denna basen. Funkar finfint för mig iaf. Skall du köra ESPL eller db så finns det andra basar som är mer lämpade, finns några SPL-basar i dls sortiment, dom kostar lite dock
Som rubriken lyder! Kan den duga till att spela tävlingar med om man har ett hyffsat genesis steg till? Mvh Jocke
Vill du ha min helt ärliga åsikt? Okej, såhär anser jag:
Jag hade ett UR36S, och det är INTE värt pengarna. Det första jag gjorde var att testa ett annat mellanregister (av samma storlek) som 2.5" domen (UR2.5) och det var MIL bättre. Den där domen är inte nåt vidare, den kräver MASSOR av EQ om den skall låta någorlunda.
Det finns system på marknaden som kostar mindre och som är BETYDLIGT mer prisvärt.
mvh Jonas
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!
Jonas. Och du missa helt att det var basen han frågade om eller?
iofs lite oklart i första inlägget, det andra kom ju efter ditt Men eftersom han skrev "Den" så antog jag att han menade basarna.
Sedan detta om mellanregistret, jonas, är du säker på att domen var inspelad? För den lät riktigt uselt de första veckorna. var påväg att kasta ut den genom rutan.
>OGIO. Jag tävlar med UP35 framsystem och UR12, och det går riktigt bra.
Mvh Andreas
Senast redigerat av andreas_gbg_ (19 oktober 2006)