Hjälp. hur gör man för att kunna få se bränsleförbrukning i stereon`?

Emill88
22 december 2009 · 163 Inlägg

hej alla, vet ngn hur man göra för att få bränsleförbrukning att funka i stereon? vet inte hur ja ska förklara..

vet att en kille i garaget har gjort det.. men tyvärr så kunde inte hitta honom...

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
PWalliN
22 december 2009 · 238 Inlägg

Emill88 skrev:
hej alla, vet ngn hur man göra för att få bränsleförbrukning att funka i stereon? vet inte hur ja ska förklara..

vet att en kille i garaget har gjort det.. men tyvärr så kunde inte hitta honom...

Bränsleförbrukning ?? yikes i stereon?

Volvo 965 3.0 24valve "3Liters manuell" (1995)
michieff ljudfantast
22 december 2009 · 1 372 Inlägg

om du inte vet hur man ska förklara din fråga så posta den inte..

se bränsleförbrukning i sterons display? så länge du inte har en stereo som HAR detta så är det enda du kan göra, skicka ett brev till japan och be dem göra en stereo med denna funktionen inbyggd.

Emill88
22 december 2009 · 163 Inlägg

michieff skrev:
om du inte vet hur man ska förklara din fråga så posta den inte..

se bränsleförbrukning i sterons display? så länge du inte har en stereo som HAR detta så är det enda du kan göra, skicka ett brev till japan och be dem göra en stereo med denna funktionen inbyggd.

jag postar ändå..det bestämmer väl inte du va jag postar ? så borde du hålla din mun..

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
Emill88
22 december 2009 · 163 Inlägg

PWalliN skrev:

Emill88 skrev:
hej alla, vet ngn hur man göra för att få bränsleförbrukning att funka i stereon? vet inte hur ja ska förklara..

vet att en kille i garaget har gjort det.. men tyvärr så kunde inte hitta honom...

Bränsleförbrukning ?? yikes i stereon?

en kille här i garaget har det faktiskt..vet inte om det är hastigheten eller förbrukningen.. men jag har sett ifa, en gul s60 äger han.. tyvärr så kunde inte hitta honom..

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
VXC70
22 december 2009 · 210 Inlägg
alexbenhard Hemlig Agent
22 december 2009 · 1 115 Inlägg

Du menar alltså i en display i bilen?

Inte i stereon?

Gäller det din 9-5?

Emill88
22 december 2009 · 163 Inlägg

alexbenhard skrev:
Du menar alltså i en display i bilen?

Inte i stereon?

Gäller det din 9-5?

nej i stereon..

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
Emill88
22 december 2009 · 163 Inlägg

VXC70 skrev:
http://www.garaget.org/mypage/blog.php?user=guranzzon&post=38486

hastighetsmätare iaf

du är en pärla gud va snällt av dig.. tack så myk:)

Skoda Octavia RS "Racerblå" (2011)
michieff ljudfantast
22 december 2009 · 1 372 Inlägg

Emill88 skrev:

michieff skrev:
om du inte vet hur man ska förklara din fråga så posta den inte..

se bränsleförbrukning i sterons display? så länge du inte har en stereo som HAR detta så är det enda du kan göra, skicka ett brev till japan och be dem göra en stereo med denna funktionen inbyggd.

jag postar ändå..det bestämmer väl inte du va jag postar ? så borde du hålla din mun..

haha ja om du nu vill ta det personligt så gärna för mig.

Men skriver man i topic att du inte vet hur du ska förklara, så kommer moderatorer undra hur du har funtat med tråden. Försök förklara istället; allt jag ville säga.

twin_cam Smålänning
22 december 2009 · 7 877 Inlägg

Har du originalstereo så kan kanske saab programmeras färddatorn att visa infon i steron... Men en eftermarknadsapparat... Nja... Glöm det inom rimliga prisklasser...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
TurbOla Reservdansk
22 december 2009 · 6 271 Inlägg

Vet bara att Volvos bilar kan se hastighetsmätare i stereo-displayen, vet inte om några andra funktioner.

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
evilaudio
22 december 2009 · 16 195 Inlägg

TurbOla skrev:
Vet bara att Volvos bilar kan se hastighetsmätare i stereo-displayen, vet inte om några andra funktioner.

va har man för ntta va de??   har inte volvo hastighetsmätare orginal elle...tongue

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
TurbOla Reservdansk
23 december 2009 · 6 271 Inlägg

evilaudio skrev:
va har man för ntta va de??   har inte volvo hastighetsmätare orginal elle...tongue

Jag har ingen aning om varför man kan se hastigheten i stereon, kanske för att kalibrera mot mätaren i instrumentet? tongue
Nej, hastighetsmätare är tillval vet du... wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet
VXC70
23 december 2009 · 210 Inlägg

extra onödig nördig funktion bara tongue är ju skit fränt att man kan göra så tongue digitalt och samtidigt ha de analogt liksom tongue

Majorn
23 december 2009 · 122 Inlägg

Inte för att det hjälper TS, men i VW-bilar kan man få fram div info i Climatronic-skärmen. Hastighet, Varvtal och så vidare.

XdanneX
23 december 2009 · 151 Inlägg

vad är de för bil de är talan om?

Rock-Star
23 december 2009 · 2 982 Inlägg

finns på volvos P2 bilar. dvs s60,v70,s80..
det ligger där som en "secret menu"

S60Nicke
13 maj 2010 · 4 Inlägg

Jag hittade det på min s60-04 igår och man stänger av stereon sen håller man inne den knappen som man bytar låt med bakåt och startar stereon med knappen intryckt och efter en stund så kommer där upp massa menyer och sen ändrar du men den disc knappen 1-20 tills där kommer upp constant display sen trycker du bara på 1-20 disc knappen tills det står apr tror jag det är.. sen stänger du av stereon o startar igen så har du fått upp den digitala hastighetsmätaren i stereon big_smile

Volvo S60 (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang