Fartkameror i mörkret

acetosella
22 oktober 2006 · 11 Inlägg

Syns det om kameran tar foto i mörkret? Körde nämnligen 140 på en 90väg, men tror inte att ja såg nån blixt.

Izual
22 oktober 2006 · 4 571 Inlägg

Såg du ingen blixt tog den ingen bild

acetosella
22 oktober 2006 · 11 Inlägg

Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

Masaru hater
22 oktober 2006 · 656 Inlägg

Ja det var ju skickligt

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...
Volvoz84 "Ijenkligen"
22 oktober 2006 · 786 Inlägg

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

moget...

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.
acetosella
22 oktober 2006 · 11 Inlägg

opeltiffi skrev:

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

moget...

Jotack jag vet, ångrar det som fan.

SieRRa_WeeD
22 oktober 2006 · 225 Inlägg

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

jävla idiotjävel säger jag till dig,,har du itne körkort ska du inte va ute på vägarna,
man skulle slå skiten ur dig så du fattar lite mer din jävla snorvalp

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
acetosella
22 oktober 2006 · 11 Inlägg

SieRRa_WeeD skrev:

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

jävla idiotjävel säger jag till dig,,har du itne körkort ska du inte va ute på vägarna,
man skulle slå skiten ur dig så du fattar lite mer din jävla snorvalp

För det första så är jag väl medveten om det. För det andra så var jag ensam på vägen, med varken bilar eller människor inom synhåll. Så det fanns ingen chans att jag skulle skada andra om jag lyckades krocka. Jag ska aldrig göra om det.

OverBoosted AUTOBAHNRASER
22 oktober 2006 · 3 804 Inlägg

SieRRa_WeeD skrev:

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

jävla idiotjävel säger jag till dig,,har du itne körkort ska du inte va ute på vägarna,
man skulle slå skiten ur dig så du fattar lite mer din jävla snorvalp

Slå skiten ur mig me då tuffing.

Vad spelar det för roll om man kör bil utan körkort? det beror väl ändå på HUR man kör? finns idoiter med körkort me... man är inte en bra chaför bara för att man har körkort..
Jag tyckker det namn är lika idioitskt som att köra bil utan körkort.. och minst like omoget med


Bmw osv..
acetosella
22 oktober 2006 · 11 Inlägg

UseDubbelTurbo skrev:

SieRRa_WeeD skrev:

acetosella skrev:
Okej, skönt att veta. Har nämnligen inte ens körkort

jävla idiotjävel säger jag till dig,,har du itne körkort ska du inte va ute på vägarna,
man skulle slå skiten ur dig så du fattar lite mer din jävla snorvalp

Slå skiten ur mig me då tuffing.

Vad spelar det för roll om man kör bil utan körkort? det beror väl ändå på HUR man kör? finns idoiter med körkort me... man är inte en bra chaför bara för att man har körkort..
Jag tyckker det namn är lika idioitskt som att köra bil utan körkort.. och minst like omoget med

Jag ångrar det iaf, nu är jag rädd att jag får hem ett kuvert från polisen eller vägverket. Ser man blixten i mörkret? om den tar kort eller kör den med IR?

Shorty666
22 oktober 2006 · 362 Inlägg

Dumspån!!!  Sluta me sånna dumheter!!! Men såg du ingen Blixt e Chansen stor att du klarar dej iaf...   Lugna dej me körning tills du får kortet, du hinner köra dej less nog ändå....

Ford Mustang "Sportsroof" (1970)
chrizz Administratör
22 oktober 2006 · 11 783 Inlägg

Idioti.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang