Vad gör ni på fritiden

YööA
23 oktober 2006 · 607 Inlägg

Skulle vilja veta vad alla gör på fritiden

Brynäs tigers
MilleN
23 oktober 2006 · 9 108 Inlägg

Sitter på forum för det mesta hehe smile Annars åker jag en del fiddy 125cc, festar fredag-lördag, bakfull söndag osv osv.

Volvo_Elin Lastbilschaufför
23 oktober 2006 · 186 Inlägg

Jag festar, är med vänner, pojkvän, kör snöskoter, quad, ATV, jobbar ibland och kör truck (75 tons timmertruck), åker snowboard och inlines,slappar, ser tv, bowlar, lagar middag med vänner m,m  big_smile!

Ride Hard-Die Free!
ludde__mannen draminbil.nu
23 oktober 2006 · 1 382 Inlägg

Läser sista året på tekniska-programmet fågelviksgymnasiet, är med flickvännen, lökar vid datorn och ibland försöker jag gasa hårt smile
Själv då?

THEBADGUY Gorgilus addictus
23 oktober 2006 · 4 740 Inlägg

Ja du, är med kompisar, kollar film, spelar, lyssnar på musik(så gott som alltid), grejar lite med datorn, vara på GORG(självklart big_smile) fiskar, leker med min lilla vovve, Hm....ja de är väl det mesta big_smile....

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Magda
23 oktober 2006 · 331 Inlägg

Hm, jag gör nog vad de flesta andra gör. Festar, träffar pojken, pillar me bilen, rider och sitter vid datorn (gissa vad jag är inne på då tongue ).... Mitt liv i ett nötskal helt enkelt!

Lada Tuning Lada-missbrukare
23 oktober 2006 · 566 Inlägg

Surfar in på garaget.org förståss...wink När jag inte e i verkstaan då å pysslar med bilen smile

-Lada 1200 TIC -85 "The Vladimir-Driftern"
"Livet är för kort för att köra med dåliga bilar!"
-Honda Accord 2.0i Sport -03 "Bruksbilen"
Lada 1200 Turbo Intercooler "The Vladimir-Driftern" (1985)
zwich Saab raggare : )
23 oktober 2006 · 887 Inlägg

spelar wow  : |   adicted

Turbo.. Because Im worth it :)
Camitz
23 oktober 2006 · 646 Inlägg

Lada Tuning skrev:
Surfar in på garaget.org förståss...wink När jag inte e i verkstaan då å pysslar med bilen smile

Samma här smile Förutom när frugan skall ha sitt smile

Senast redigerat av Camitz (23 oktober 2006)

YööA
23 oktober 2006 · 607 Inlägg

Hehe okej ! Vad har ni förslag att man ska göra då man bor mitt i skogen , Typ att dra ihop polarna och dra åt stan ! Va ska man göra där ? några förslag ??+

Brynäs tigers
Manne Jajjemen!
23 oktober 2006 · 1 512 Inlägg

YööA skrev:
Hehe okej ! Vad har ni förslag att man ska göra då man bor mitt i skogen , Typ att dra ihop polarna och dra åt stan ! Va ska man göra där ? några förslag ??+

gå på krogen, spela bowling, biljard eller nåt kul smile

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
zortep
23 oktober 2006 · 911 Inlägg

hmm, gym, polare, data , tv, osv

pic up the phone, wazzzaaa
C2racing
23 oktober 2006 · 238 Inlägg

jag är lite av en mångsyllare kan man säga:
Auktoriserad lerduvveskytt, fågelskådare, bäverhanterare, sysslar även med atomklyvning lite av en udda hobby(säg inget till SÄPO/regeringen). Hyser även starka tilldragelser till att förföra och skämma bort det motsatta könet under vardagarna,

Under sommarhalvårets lediga dagar figurerar jag mycket i bilen med diverse individer från min bekankskapskrets, och de är häller inte sällsynt att du ser mig ute på krogen/nattklubbar och gör snygga "movs" och förtär rusningsdrycker så jag blir överförfriskad ... Allt detta upperpar sig 365 dagar om året:)

Senast redigerat av C2racing (23 oktober 2006)

sprox
23 oktober 2006 · 425 Inlägg

Jag spelar IsHockey

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
_MaCCe_ Majestas
23 oktober 2006 · 1 319 Inlägg

Det blir mkt dator, tv spel, tv. träffar kompisar. Övningskör alltid vid tillfälle wink

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
__hogberg__
23 oktober 2006 · 1 161 Inlägg

sitter vid datorn.. festar o härjar..senast idag va ja o 2 kompisar ute o pönta en bil som vi ska skrota imorrn.. stod på tåg station hoppade lite på den varva upp den så verkligen hela bilen jämra sej sen kom polisen o sa att vi inte fick va där o göra så.. BTW jetta 1:or går inge bra om förgasaren sitter löst big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang