4317
Sök

e dena sterio bra

saab ägare
76 Inlägg
4 augusti 2005
Trådstartare
#1
ja jag funderar på att köpa sterio till min bil e tröt på orginal sterion så jag undrar i fall dena sterion e bra

http://www.mds.se/?artnr=db358rmp

tacka sam för svar

en motor utan turbo suger :)

Driver
2 111 Inlägg
4 augusti 2005
#2
jag kör med en väldigt snarlik modell som kom ut före denna. jag är nöjd med mi iaf.funkar bra.Men har märkt att vissa skivor vill den ej läsa.fast det är nog bara att de blivit repiga för de skiver den helt plötsligt vägrat,har den läst veckan innan så det är nog inte stereons fel.
Billig o bra e väl bara o slå till?

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Driver
2 111 Inlägg
4 augusti 2005
#3
Dock kan de ju vara en fördel att köpa en stereo med fler lågnivå om du kommer bhöva detta.inte så "haj" på den biten men denna har ju bara en precis som min. Funkar dock alldeles utmärkt som en stereo i sig!min dvs.

Annars kan du får köpa min för typ 1300. stereo+rattfjärr (nästintill ny,knappt använd alls)+vanlig fjärrdosa. Gått o funderat på o byta igen så säg bara till så kanske jag säljer den. bara rattfjärren går ju på 499 på mds så du lär inte hitta detta billigare.Bara o skriva så kan vi diskutera.OBS! som sagt är det inte en exakt likadan som du kollat på på mds!.
Senast redigerat av Janken (4 augusti 2005)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

4 554 Inlägg
4 augusti 2005
#4
skulle valt en med mer utgångar..

saab ägare
76 Inlägg
4 augusti 2005
Trådstartare
#5
okej jag såg i bil sport att dom hade erbjudan på den på vallåkre träffen fär 1299 kr så det e jo ret så biligt om den e bra

en motor utan turbo suger :)

Driver
2 111 Inlägg
5 augusti 2005
#6
hade de min stereo eller den stereon du kollat på på mds?. min gav jag närmare 2000 för när de begav sig.ca 6månaders sedan nu.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
5 augusti 2005
#7
saab mannen skrev:
ja jag funderar på att köpa sterio till min bil e tröt på orginal sterion så jag undrar i fall dena sterion e bra

http://www.mds.se/?artnr=db358rmp

tacka sam för svar

Jag har en liknande som jag gav 1800 spänn för men det är 1 år sedan.
Men köp jag e helnöjd
Senast redigerat av spunk_totte (5 augusti 2005)

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Nightmare racing
165 Inlägg
5 augusti 2005
#8
jag skull nog köpa http://www.mds.se/?artnr=dxz558rmp istället då kan du fixa upp ljud från dvd i enheten oxå har själv modellen öer den 658 (finns ej på mds ) och den har 2 st lågnivå + en subb utgång + en aux ingång som jag matar in både vhs och dvd ljudet i funkar ok för mig den har flytande kristall i display med följande fjärr och motordriven front.....
Senast redigerat av nightmare (5 augusti 2005)

Alltid retar det nån,
och just nu retar det dig.......

saab ägare
76 Inlägg
5 augusti 2005
Trådstartare
#9
nightmare skrev:
jag skull nog köpa http://www.mds.se/?artnr=dxz558rmp istället då kan du fixa upp ljud från dvd i enheten oxå har själv modellen öer den 658 (finns ej på mds ) och den har 2 st lågnivå + en subb utgång + en aux ingång som jag matar in både vhs och dvd ljudet i funkar ok för mig den har flytande kristall i display med följande fjärr och motordriven front.....

hur mycket gav du din o vart köpte du den

en motor utan turbo suger :)

391 Inlägg
5 augusti 2005
#10
jag tkr inte du ska köpa den,  satsa heller på någon begagnad på blocket, du kan få en cd som har kostat det dubbla för det priset. gjorde själv ett fynd på en cd som kostar 6000 kr ny   för mindre än halv priset    gissa om jag är nöjd med den.

719 Inlägg
21 augusti 2005
#11
Har en sån funkar bra helt nöjd med den! ända är att den inte har line-in, men vill du h fler lågninvå så e d ja bara att köpa en vanliga rca adpter som delar sig till 2 eller fler!

live free, die young.

www.rallyshop.se
551 Inlägg
22 augusti 2005
#12
Varför ska han ha fler utgångar om han inte ska ha steg???

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT


Sök