Tona bakrutan på Ford Scorpio ?!

St0hl Inofficiell Alkoholkontrollant.
9 juni 2010 · 451 Inlägg

tjena.

Har försökt ett antal ggr nu med att tona bakrutan på Forden.
Men går fanimej inte. Antingen så blir det bubblor och "ränder" som inte går bort ö.h. eller så går det åt helvete på något annat sätt.

Tänkte göra 2 "remsor" horisontellt av toningen. Men hur ska jag lyckas med det när inte ens första biten blir bra?


Några tips tack smile
Största problemet är väl att rutan är väldigt lång och kuperad. Dessutom smalare upptil och bredare nertill.

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.
Maybellene
9 juni 2010 · 108 Inlägg

Finns det inte att beställa färdig utskurna och formade då? Monterade sånna på min audi jag hade förut, den bakrutan är kupformad och det var nog den rutan som blev bäst... Bestälde mina från scstyling.se

Chevrolet Impala Conv. "Maybellene" (1963)
St0hl Inofficiell Alkoholkontrollant.
9 juni 2010 · 451 Inlägg

ITS_CUSTOM skrev:
Finns det inte att beställa färdig utskurna och formade då? Monterade sånna på min audi jag hade förut, den bakrutan är kupformad och det var nog den rutan som blev bäst... Bestälde mina från scstyling.se

Har redan kollat runt efter sånna.
Verkar inte finnas till scorpio. Om man inte vill punga ut flera tusen för nå special då. Och det vill jag nog inte.

Det handlar inte om hur fort man kör, utan attityden när man glider.
Maybellene
9 juni 2010 · 108 Inlägg

Okej, då vet jag inte hur man ska lösa det... men det finns ju några solfilms-nissar här på g.org så någon borde ju kunna hjälpa... Hoppas det löser sig!

Chevrolet Impala Conv. "Maybellene" (1963)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
14 juni 2010 · 5 092 Inlägg

man måste dela en film till en scorpio minst 3 ggr vågrätt om det ska bli bra. tyvärr blir det inte så snyggt och skitsvårt att få bra när man delar, men oftast måste man göra det om man inte köper färdigskuren då. prova dela 3 ggr så går det nog bättre och MYCKET vatten med yes smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang