Angående: Tjörnbrons Träffen, Fredagar på ojämna veckor framöver!

Larzzon nr1 Truck förare
14 maj 2010 · 273 Inlägg

då syns vi smile

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
widee
14 maj 2010 · 229 Inlägg

hmm om man kanske skulle dra en sväng...Måste bara dra mig upp ur soffan då!

Senast redigerat av widee (14 maj 2010)

HansN83 x40
14 maj 2010 · 1 209 Inlägg

jag kommer en stund.. e där vid halv sju...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Gendich
29 maj 2010 · 287 Inlägg

Hej hej mina vänner vad händer med träffen?smile ni kör på ojänmna veckor nu eller? får ta och köra upp efter jobbet någon fredag det var ett tagsen nu=)

BMW 116i (2006)
Larzzon nr1 Truck förare
29 maj 2010 · 273 Inlägg

Gendich skrev:
Hej hej mina vänner vad händer med träffen?smile ni kör på ojänmna veckor nu eller? får ta och köra upp efter jobbet någon fredag det var ett tagsen nu=)

Ja du det va ett tag sedan ca 1 år sen man såg dig du har hållt dig undan..
Det är så olika med denna träffen, men vi kan ju försöka träffas alla å kolla hur vi skall göra me denna träff om man skall göra en ny tråd kanske någon annan plats lr något för det är väldigt dött på denna träffen när det skall vara något sad

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
Gendich
29 maj 2010 · 287 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:

Gendich skrev:
Hej hej mina vänner vad händer med träffen?smile ni kör på ojänmna veckor nu eller? får ta och köra upp efter jobbet någon fredag det var ett tagsen nu=)

Ja du det va ett tag sedan ca 1 år sen man såg dig du har hållt dig undan..
Det är så olika med denna träffen, men vi kan ju försöka träffas alla å kolla hur vi skall göra me denna träff om man skall göra en ny tråd kanske någon annan plats lr något för det är väldigt dött på denna träffen när det skall vara något sad

ja sen mitt inbrott så vart man juh inte så sugen...men nu e den på gång igen nya stolar i fram baksätet på väg olite grejer, ok men vi får juh försöka planera nått med resterande av gubbsen, typ gemensamt dra till vallåkra eller liknande meets kanske?

BMW 116i (2006)
Larzzon nr1 Truck förare
3 juni 2010 · 273 Inlägg

blir det något imorgon??

några som är sugna nu när vädret är som det är smile

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
3 juni 2010 · 963 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:
blir det något imorgon??

några som är sugna nu när vädret är som det är smile

Saknades en rörböj till mitt nya avgassystem så bilen kommer stå till nästa vecka. sad

Ska det vara lite mer folk så är väl närmsta träffen i Kungälv på söndagar annars?

HansN83 x40
4 juni 2010 · 1 209 Inlägg

kan tyvärr inte, jag jobbar.. e nästan sugen på att ta en sväng till kungälv på söndag vi får la se hur många drinkar blir d på lördag bara.. big_smile

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Gendich
4 juni 2010 · 287 Inlägg

Jag kan tyvärr inte komma på träffen pga övertid...är fortfarande i gbg

BMW 116i (2006)
Larzzon nr1 Truck förare
4 juni 2010 · 273 Inlägg

TCG skrev:

Larzzon nr1 skrev:
blir det något imorgon??

några som är sugna nu när vädret är som det är smile

Saknades en rörböj till mitt nya avgassystem så bilen kommer stå till nästa vecka. sad

Ska det vara lite mer folk så är väl närmsta träffen i Kungälv på söndagar annars?

jag kommer åka dit på söndag, är det någon mer härifrån så kan vi ju åka tillsammans från st-sund lr något???

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
4 juni 2010 · 963 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:

TCG skrev:

Larzzon nr1 skrev:
blir det något imorgon??

några som är sugna nu när vädret är som det är smile

Saknades en rörböj till mitt nya avgassystem så bilen kommer stå till nästa vecka. sad

Ska det vara lite mer folk så är väl närmsta träffen i Kungälv på söndagar annars?

jag kommer åka dit på söndag, är det någon mer härifrån så kan vi ju åka tillsammans från st-sund lr något???

Om det blir något så tar jag Ninjan, den är inte så lätt att hålla jämnt tempo med men vi kan ju höras av på söndag så får vi se om jag kan lugna mig. smile

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du dra ett SMS på söndag och påminna mig? smile

HansN83 x40
5 juni 2010 · 1 209 Inlägg

TCG skrev:

Larzzon nr1 skrev:

TCG skrev:

Saknades en rörböj till mitt nya avgassystem så bilen kommer stå till nästa vecka. sad

Ska det vara lite mer folk så är väl närmsta träffen i Kungälv på söndagar annars?

jag kommer åka dit på söndag, är det någon mer härifrån så kan vi ju åka tillsammans från st-sund lr något???

Om det blir något så tar jag Ninjan, den är inte så lätt att hålla jämnt tempo med men vi kan ju höras av på söndag så får vi se om jag kan lugna mig. smile

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du dra ett SMS på söndag och påminna mig? smile

jag hade tänkt att åka in te kungälv, och vill gärna åka med..

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
Larzzon nr1 Truck förare
5 juni 2010 · 273 Inlägg

mr_Hasse skrev:

TCG skrev:

Larzzon nr1 skrev:

jag kommer åka dit på söndag, är det någon mer härifrån så kan vi ju åka tillsammans från st-sund lr något???

Om det blir något så tar jag Ninjan, den är inte så lätt att hålla jämnt tempo med men vi kan ju höras av på söndag så får vi se om jag kan lugna mig. smile

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du dra ett SMS på söndag och påminna mig? smile

jag hade tänkt att åka in te kungälv, och vill gärna åka med..

men skall vi säga att vi träffas i myggenäs korsväg vid pendel parkeringen ca 16.30??

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
HansN83 x40
5 juni 2010 · 1 209 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:

mr_Hasse skrev:

TCG skrev:

Om det blir något så tar jag Ninjan, den är inte så lätt att hålla jämnt tempo med men vi kan ju höras av på söndag så får vi se om jag kan lugna mig. smile

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du dra ett SMS på söndag och påminna mig? smile

jag hade tänkt att åka in te kungälv, och vill gärna åka med..

men skall vi säga att vi träffas i myggenäs korsväg vid pendel parkeringen ca 16.30??

det låter bra.. ses vi där... big_smile

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
5 juni 2010 · 963 Inlägg

Larzzon nr1 skrev:

mr_Hasse skrev:

TCG skrev:

Om det blir något så tar jag Ninjan, den är inte så lätt att hålla jämnt tempo med men vi kan ju höras av på söndag så får vi se om jag kan lugna mig. smile

Jag PMar mitt mobilnummer så kan du dra ett SMS på söndag och påminna mig? smile

jag hade tänkt att åka in te kungälv, och vill gärna åka med..

men skall vi säga att vi träffas i myggenäs korsväg vid pendel parkeringen ca 16.30??

Mitt emot infarten till utsiktsplatsen där vi brukar ha träffen alltså? tongue
Jaja, jag vet att jag är kass på platsers namn... smile

Larzzon nr1 Truck förare
5 juni 2010 · 273 Inlägg

TCG skrev:

Larzzon nr1 skrev:

mr_Hasse skrev:

jag hade tänkt att åka in te kungälv, och vill gärna åka med..

men skall vi säga att vi träffas i myggenäs korsväg vid pendel parkeringen ca 16.30??

Mitt emot infarten till utsiktsplatsen där vi brukar ha träffen alltså? tongue
Jaja, jag vet att jag är kass på platsers namn... smile

precis istället för att svänga vänster till utsikten så svänger man höger in mot centrala tjörn smile

Seat Ateca Cupra "Red Velvet" (2020)
Gendich
6 juni 2010 · 287 Inlägg

men då syns vi idag i kungälv då!

BMW 116i (2006)
sigge_
30 juni 2010 · 170 Inlägg

Hallå har ni dött eller? Tänkte kolla om det blir något nu på fredag 2/7.

Gbg
TCG I didn't spank you. I high fived your ass!
30 juni 2010 · 963 Inlägg

siggi skrev:
Hallå har ni dött eller? Tänkte kolla om det blir något nu på fredag 2/7.

Känns som att Kungälvsträffen på söndagar är ett säkrare kort.
Vid McD 17:00 varje söndag. Där är alltid folk och bilar. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang