4334
Sök

Gör om en vanlig bild på min bil till 3D/animerad bild ?

LillNaisarn
31 oktober 2006
Trådstartare
Som rubriken lyder så underar jag om någon kan ta sig tiden att göra om en vanlig bild på min bil till en 3D/Animerad liknande bild på min kärra, bilden jag tänkte få gjort om är : http://www.garaget.org/?car=17771&image=274062
fast det är bara att välja någon annan bild på min bil om det blir lättare så,
tänkte mest för att ha ett häftigt tryck på några tröjjor jag tänkte trycka upp :-)
( Ni får gärna sänka bilen om ni gör en bild så det ser ut bättre;) )

ngt liknande som denna bild hade jag tänkt:
http://album.lunarstorm.se/FullSize/be2/{BE261D11-A3E7-4F4D-A49D-C660B27A9AAC}.jpg
*tacksam för hjälp*

Biltokig
345 Inlägg
31 oktober 2006
Alltså det där går inte på en dag, bara så du vet. Den där toonen (som det heter, inte animation) är imo ganska dåligt gjord (no offence..) och för att få en riktigt bra toon får man lägga ner runt 20-30 timmar, effektiv tid då skuggningen upptar all tid över 7/8 timmar.. Det är anledningen till att jag inte antar din utmaning..

www.streetxtreme.se/forum - Gå in där och regga dig, sen skriver du i Allmänt Snack och frågar om nån där vill göra det. Där finns det folk med betydligt bättre PS skills än här, på gorg är det mest randoms. wink

Administratör
11 968 Inlägg
31 oktober 2006
TyranN skrev:
Alltså det där går inte på en dag, bara så du vet. Den där toonen (som det heter, inte animation) är imo ganska dåligt gjord (no offence..) och för att få en riktigt bra toon får man lägga ner runt 20-30 timmar, effektiv tid då skuggningen upptar all tid över 7/8 timmar.. Det är anledningen till att jag inte antar din utmaning..

www.streetxtreme.se/forum - Gå in där och regga dig, sen skriver du i Allmänt Snack och frågar om nån där vill göra det. Där finns det folk med betydligt bättre PS skills än här, på gorg är det mest randoms. wink

ja, i det forumet fanns 126 st som kanske kan något, och här finns över 37 000 "randoms" wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

LillNaisarn
1 november 2006
Trådstartare
jag hade ingen aning om att det tog sån tid för det och att det hette så smile men nu har jag lärt mig till nästa gånt, får prova på dära , tackar o bockar för hjälpen !

edit: nu vet jag inte om det bara är jag som är dum, men jag hittar bara "moddade digitala drömmar | Fritt forum " inget med allmänt snack / snack-zon eller liknande. kanske man får prova på fritt forum då ?
Senast redigerat av LillNaisarn (1 november 2006)

Sök