11117
Sök

Var köpa Solfilm?

1 537 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
Skall tona rutorna, har kollat på Micro, Mekonomen och Feltema, fastnade mest för Micro's Midnight Black på 75x200 cm, problemet är bara att det inte räcker, utan hade det varit 30 cm längre hade fungerat. Så jag kollar på Mekonomens, åker dit, men dom har slut. Finns det andra ställen där det finns bra solfilm?
Måtten skall vara minimum 65x230 cm. Minst 80% toning, och max. 300 spänn.

LillNaisarn
31 oktober 2006
jetta16v skrev:
Skall tona rutorna, har kollat på Micro, Mekonomen och Feltema, fastnade mest för Micro's Midnight Black på 75x200 cm, problemet är bara att det inte räcker, utan hade det varit 30 cm längre hade fungerat. Så jag kollar på Mekonomens, åker dit, men dom har slut. Finns det andra ställen där det finns bra solfilm?
Måtten skall vara minimum 65x230 cm. Minst 80% toning, och max. 300 spänn.

www.blab.se eller om det är com har bra kvallite och bra priser, kör själv på deras solfilm...

annars har danmobility rätt hyffsad för priset, om du vill ha dyrare rekomenderar jag Foliatec´s...
Senast redigerat av LillNaisarn (31 oktober 2006)

1 537 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
Inget av dem fungerar...

2 123 Inlägg
31 oktober 2006
www.tillbilen.se
Köp dig solarplexius istället, mkt snyggare och ser allmänt bättre ut.

1 537 Inlägg
31 oktober 2006
Trådstartare
Vill inte ha solarplexius, eller något dyrt. Vill inte heller ha ngt billigt, vill ligga mellan 200-300 spänn. I vanliga fall hade jag valt Foliatec, men eftersom jag inte har så stora planer på min nuvarande bil, så räcker det med ngt hyfsat. Fler firmor som är utbredda över sthlm?

1 813 Inlägg
1 november 2006
jag köpte på biltema.. funkar skit bra=) alla säger att det suger deras film men själv tyckte jag att den var riktigt bra å rätt skön att jobba med... !!  men det lättaste å bäst e väl att lämna in bilen hos dom som gör det å fråga om ett bra pris så får man det 100% iaf=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

LillNaisarn
1 november 2006
http://www.lindeholms.se dom hade visst bytt adress från blab.se till lindeholm´s, brukar inte så ofta vara på deras webbshop precis då affären deras ligger i en komun ja brukar besöka då och då, som föregående skrivare skrev så är danmobilitys film rätt bra...

562 Inlägg
1 november 2006
danmobility tyckte inte jag var så bra.. dom va snabba med att skicka hem varorna men filmen var ju så där.. jääkligt svår att sätta dit..

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

LillNaisarn
1 november 2006
tobi skrev:
danmobility tyckte inte jag var så bra.. dom va snabba med att skicka hem varorna men filmen var ju så där.. jääkligt svår att sätta dit..

svår? danmobility´s är den LÄTTASTE jag har lagt, har provat "proffs" film och det går inte att jämnföra med danmobility´s...

Prova etc sånt som säljs på Ok och dyl ska du få se på film som är svår att montera wink

Solfilmsmontör
950 Inlägg
1 november 2006
För den summan får man inte mycket solfilm. Kolla på solfilm.se jobbar där för övrigt.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

106 Inlägg
2 november 2006
Hör med www.stylit.se

Mvh Ola

Sök