4302
Sök

Inbrott i luleå 10/07/15

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
15 juli 2010
Trådstartare
tja  nu har man haft inbrott i  bilen igen ..  denhär gängen fick de med sig en hx2 punch 12" bas och ett spl dynamics s4005 5 kanaligt steg..

så nu är de typ 4-7timmar sen lr nått de var i bilen så de lär ju försöka kränga iväg skiten ..
grejjenra vill jag gäna ha tilbax men mest av allt vill jag veta  vem  han /dom som varit i bilen är och vars dom kommer ifrån  pma gärna lr ring 0738483607...

Vorsprung durch Technik
2 432 Inlägg
15 juli 2010
Trådstartare
christofer_k skrev:
tja  nu har man haft inbrott i  bilen igen ..  denhär gängen fick de med sig en hx2 punch 12" bas och ett spl dynamics s4005 5 kanaligt steg..

så nu är de typ 4-7timmar sen lr nått de var i bilen så de lär ju försöka kränga iväg skiten ..
grejjenra vill jag gäna ha tilbax men mest av allt vill jag veta  vem  han /dom som varit i bilen är och vars dom kommer ifrån  pma gärna lr ring 0738483607...

Nu har man fått höra lite info om nån "psyklinus" från luleå ..
Fick höra de namnet sist jag blev av med mitt förra ljud ...

RMR-Crew
478 Inlägg
15 juli 2010
christofer_k skrev:
christofer_k skrev:

Nu har man fått höra lite info om nån "psyklinus" från luleå ..
Fick höra de namnet sist jag blev av med mitt förra ljud ...

Nyp han i kinderna då?

Sök