6230
Sök

Vart kan man valsa skärmkanterna och köpa S-line paket till audi a4?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
5 augusti 2010
Trådstartare
Någon som vet vart man kan valsa skärmarna?

Och gärna om någon vet vart man får tag på S-line front, bak & sido "kjolar" till en audi a4 avant?

Tänkte om det fins biligare alternativ än audi original = svin dyrt, dom sa att det nästa vart billigare att köpa en ny bil som redan hadde dessa saker tongue

Hittar inte på någonstana så snälla hjälp om ni vet big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
6 augusti 2010
Trådstartare
ingen som har någon idè om vart man kunde valsa skärmar kanske i mälardalen? eller vart man kan få tag på ett S-line paket till våran a4? eftermarknads eller original.

och inte från audi = sviin dyrt tongue

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
6 augusti 2010
Vill du inte köpa S-line paketet från Audi så blir det tyvärr rätt svårt o få tag i ett. Du får leta begagnat på Ebay och Blocket/Tradera.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
8 augusti 2010
Trådstartare
fast ändå. det kan ju inte kosta en hel förmögenhet för att f¨tag på S-line paketet på audi ändå? smile

Men att valsa skärmar då? vart kan man göra det? eller det kanske är ute? tongue hehe

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
8 augusti 2010
Du får fråga vad det kostar på Audi. Det ligger ju ut lite s-line delar på tyska ebay till ganska bra priser.

Valsa skärmarna är inte ute vad jag vet men jag vet inte var man kan göra det.

1 813 Inlägg
8 augusti 2010
valsa skärmarna kan du nog göra hos en kaross verkstad tror dom har en valsare dom flesta.. annars finns det att köpa en vals på tex blocket för inte jätte dyr peng. !

lr finns dom som har vals här på garaget som kanske kan göra det åt dej om någon vill ställa upp i närheten utav där du bor smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

Sök