Nä, ursäkta, men det känns lite som "gör uppgiften åt mig". Hur svårt kan det vara att definiera varsellykta? Kanske är det en lykta för varselljuset, som jag gav dig en länk med en bra förklaring av vad det är.
Att vara vilsen och inte veta vart man ska börja är en sak och helt förståeligt, att inte försöka själv och bara fråga så fort det är något är något helt annat...
Om du söker efter information och faktist försöker fundera ut vad det kan vara själv ett tag, så ska du se att det kanske går snabbare, och så utvecklar du dig själv samtidigt. Helt perfekt!
Om det nu är så att du verkligen inte hittar info, skriv då inte "vad är blaha? vad är blaha? vad är blaha då?" utan snarare nått i stil med "nu har jag tittat i teoriboken och där står bla bla bla, jag har sökt på internet men hittar bara försäljare och jag har tänkt och tänkt på vad det kan vara, men kan inte alls komma på det. Nån som kan leda mig i rätt riktning?" (notera; "leda i rätt riktning" är inte samma sak som "ge mig ett bra, välformulerat svar jag kan kopiera och stoppa in i min uppsats")
Och sist men inte minst, om du nu faktist ärligt försöker lösa detta själv så ber jag om ursäkt för "påhoppet".
Senast redigerat av Android (8 november 2006)