Cops:) Biljakt i Malmö Del I och II

chrizz Administratör
28 augusti 2005 · 11 783 Inlägg

Jag tar och flyttar den här tråden till Allmänt eftersom det inte direkt handlar om filmerna som sådana.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
ludde__mannen draminbil.nu
28 augusti 2005 · 1 382 Inlägg

lägger dom på huvarna gör dom trots allt av en anledning.. Visitation. Då hör man även att han som samarbetar blir "väl behandlad"(jämfört med de andra 2) av poliserna. (Han talar om att han har en liten kniv i fickan)
Men visst förekommer det enheldel övervåld...

volvo850gle Volvo-Führer
28 augusti 2005 · 69 Inlägg

moget att försöka köra ifrån snuten i vilket fall.. lagom många trafikregler de lär ha brutit där.. plus att de lär ha gjort motvåld för att få dedär skadorna... om de hade samarbetet mer så hade inte snutarna behövt använda lika mycket våld, tror inte att nån står och slår på en annan för nöjes skull om han är frisk i huvet så att säga...

Jag kräver inte respekt. Jag kräver TOTAL UNDERKASTELSE!
(Jag kör ju faktiskt VOLVO!)
Goffen Administratör
28 augusti 2005 · 2 974 Inlägg

Nä du skrev att engelska poliser inte bär vapen i vanliga fall o det är fel för den typen som inte bär vapen bär inte vapen alls nångång.
Att svenska polisen skulle vara amatörer va ju bara en jämförelse mot poliserna i ex usa.  Den stackars äldre mannen är ett olyckligt kapitel men jag tror inte att poliserna skulle börja bösta på nån bara för skojj skull utan han sa nog både ett o annat ord som fick poliserna att reagera som dom gjorde o han gjorde rätt hyffsat motstånd vad jag kunde se på filmen. Den sista rappakaljan du skrev lät som nått hämtat ifrån fablernas värld och för att kunna göra sådanna påståenden måste man ha nått som styrker dom med o det är jag tveksam till att du har.
Säg mig varför skulle poliserna stå o prata med dig? Jag skulle inte bli ett skit förvånad om dom tog fram sina batonger o slåg ner dig i backen då du antagligen är lika dryg irl som du är här.
Jag känner massa poliser o dom är både trevliga och auktoritära som dom ska va.
Frågan är när du själv har blivit drabbad av något brott skulle du hellre vilja ha herr svensson som är trevlig  o står o pratar med herr brottsling eller vill du ha herr karlsson som pucklar på herr brottsling med sin batong? jag vet vilken jag väljer vilken väljer du?

Senast redigerat av Daniel T (28 augusti 2005)

En kopp av den svarta såsen...
Audi A4 TDI quattro "Smurfen" (2021)
Volkswagen Polo R-Line "Edition 40" (2017)
Black Knight
28 augusti 2005 · 711 Inlägg

Daniel T skrev:
Nä du skrev att engelska poliser inte bär vapen i vanliga fall o det är fel för den typen som inte bär vapen bär inte vapen alls nångång.
Att svenska polisen skulle vara amatörer va ju bara en jämförelse mot poliserna i ex usa.  Den stackars äldre mannen är ett olyckligt kapitel men jag tror inte att poliserna skulle börja bösta på nån bara för skojj skull utan han sa nog både ett o annat ord som fick poliserna att reagera som dom gjorde o han gjorde rätt hyffsat motstånd vad jag kunde se på filmen. Den sista rappakaljan du skrev lät som nått hämtat ifrån fablernas värld och för att kunna göra sådanna påståenden måste man ha nått som styrker dom med o det är jag tveksam till att du har.
Säg mig varför skulle poliserna stå o prata med dig? Jag skulle inte bli ett skit förvånad om dom tog fram sina batonger o slåg ner dig i backen då du antagligen är lika dryg irl som du är här.
Jag känner massa poliser o dom är både trevliga och auktoritära som dom ska va.
Frågan är när du själv har blivit drabbad av något brott skulle du hellre vilja ha herr svensson som är trevlig  o står o pratar med herr brottsling eller vill du ha herr karlsson som pucklar på herr brottsling med sin batong? jag vet vilken jag väljer vilken väljer du?

Du din pajas kom inte med några jävla personangrepp om du inte kan argumentera. Herregud, än är inte sista idioten född, det märks klart och tydligt! Trött man blir på moralkakor som dig, jag skiter i omn du eller din pappa känner en trevlig snut. Jag könner inga trevliga snutar och så är det med det. Men ge fan i komma med personangrepp, Coplover!

Senast redigerat av Black Knight (28 augusti 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Redbull Moderator+
29 augusti 2005 · 1 081 Inlägg

Jag låser denna tråden då det inte kommer leda till annat än massa tjafs, vilket inte är trevligt för någon. Angående personangrepp så tycker jag det det kommer från fler tangentbord än ett.

*låst*

Om någon har åsikter på det så är det bara att skicka ett PM.

Vem jag?
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang