1998
Sök

Gratis Dekaler?

Entreprenör
1 286 Inlägg
28 december 2008
andreas_gbg_ skrev:
Skulle aldrig i mitt liv sätta på reklamdekaler som jag fått betala för. Precis samma som att jag aldrig skulle sätta på reklam för ett företag som inte erbjudit mig något. Lite skillnad att tex göra reklam för "garaget.org" eller liknande för en förening man gillar eller har någon anknytning till.

Bara som en liten hint så drivs Garaget.org genom ett Aktiebolag (AB) som heter Garaget Media AB.
http://www.yreg.se/info/show/201647826/ … edia%7C%7C

Således borde du inte ens ha Garaget.org dekaler på bilen gratis wink
Senast redigerat av NiKeMaN (28 december 2008)

// Niklas Johansson

1 Inlägg
21 augusti 2010
jag hade inte heller villat betala för att man skall visa ut garaget.org eller ngn annas dekal.
Mehn garaget.org rockar fett

1 772 Inlägg
21 augusti 2010
MBerheim skrev:
jag hade inte heller villat betala för att man skall visa ut garaget.org eller ngn annas dekal.
Mehn garaget.org rockar fett

Okej.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
21 augusti 2010
Det där med dekaler är kluvet
en anledning att jag betalar för mina istället för att tigga om dem är att då kan jag få alla i samma mått, så att de sitter snyggt istället för att man har helt olika stolekar och det ser bara konstigt ut när man sätter dom.
sen skulle jag aldrig sätta en dekal som inte har något förknippat med något jag har i eller på bilen.
eller företag som inte gett mig något tillbaka.
dock kan man vända på det för syns bilen mycket och man har företagsloggor på den så kan man ev senare återkomma till företagen, berätta om bygget, om vart man syns, och då brukar man få lite hjälp på ett eller annat sätt

12 086 Inlägg
21 augusti 2010
Jag kan se framför mig en ful 740 med massa osmakliga dekaler runt hela bilen.
Kvantitet framför kvalité tongue

Bärs!
3 456 Inlägg
21 augusti 2010
JapMax skrev:
Jag kan se framför mig en ful 540 med massa osmakliga dekaler runt hela bilen.
Kvantitet framför kvalité tongue

Fixade det åt dig...

Garaget.org peakade 2008.

Bonntrimmare
620 Inlägg
21 augusti 2010
Aga_Diff skrev:
Dubs skrev:
Aga_Diff skrev:
Fixade det åt dig...

Hans 540 är iaf snyggare än ditt pundaråk!!

Tack för det! smile

Varför tar du åt dig din 740 har ju bra dekaler som är personliga eller som du har betalat för inga luffiga gratis dekaler i olika storlek färg och kvalite på varje dekal roll
Senast redigerat av D_Carlsson (21 augusti 2010)

Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till
StreetPerformance
SpecialSvarv

Bärs!
3 456 Inlägg
21 augusti 2010
D_Carlsson skrev:
Aga_Diff skrev:
Dubs skrev:

Hans 540 är iaf snyggare än ditt pundaråk!!

Tack för det! smile

Varför tar du åt dig din 740 har ju bra dekaler som är personliga eller som du har betalat för inga luffiga gratis dekaler i olika storlek färg och kvalite på varje dekal roll

Nejdå, jag tar inte åt mig, driver bara... Undrar bara varför det alltid är 740 som smutskastas?
Det är ju tex (som i detta fall) inte så att 740's vanligen har mer dekaler än vilken JDM vagn som helst, eller? smile

Garaget.org peakade 2008.

Sök