Har hört att det är sämre kvalite på en del grejor på Xenonkungens konverteringskit? Någon som har upplevt det? Och i så fall vad ska man välja istället?
Jag har väl köpt 3satser på xenonkungen och dom har fungerat till 100% allihopa även canbussatserna har funkat utan mankemang dioder till skyltbelys i canbusformat har funkat perfekt med!
Har hört att det är sämre kvalite på en del grejor på Xenonkungens konverteringskit? Någon som har upplevt det? Och i så fall vad ska man välja istället?
// Adam
Har hört ungefär motsatsen jag.,. Har kompisar som köpt satser av dom utan några problem..
Det enda var när jag beställde SMD dioder för ett tag sedan som blinkade och hade sig.. Ett mejl till dom så fick jag ett nytt paket på posten med nya dioder..
Men visst dom kostar ju några kronor mer än många andra men vill man ha kvalitet så får man ju vara beredd att betala någon krona extra..
ja och de är inga problem me deras xenon kitt har två stycken från dom och båda funkar riktigt bra.. snabb leverans har dom med beställde ett kitt på torsdag lunch hade de på fredags morgonen...
En Saab utan turbo är som en räkmacka utan räkor..
ja och de är inga problem me deras xenon kitt har två stycken från dom och båda funkar riktigt bra.. snabb leverans har dom med beställde ett kitt på torsdag lunch hade de på fredags morgonen...
Samma här, gick skit fort och de lyser på bra nu efter ett års användning