6474
Sök

Var hittar jag stegmuff 3" till 4"?

415 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Jag skulle vilja pröva att ha ett 4 tumsrör ut framför bakhjulen på varje sida på en cheva pickis. Tanken är väl mest bara för att pröva hur det låter med raka 3tums som övergår till 4tum sista halvmetern och därför är jag inte så sugen på att köpa i rostfritt för 350 spänn styck i fall det inte låter bra. Jag har sökt runt men hittar egentligen bara på rakarör men jag tycker att det borde finnas i vanligt stål också någonstans.

Så min fråga är: Var kan man hitta stegmuffar från 3tum till 4tum för en rimlig summa pengar?

, ___
/ _ _ _\_
⌠¯¯¯¯¯' [☼===☼]
`()_);-;()_)--o--)_)

1 813 Inlägg
23 augusti 2010
har inte biltema sådant ? annars ad center/mekonomen eller tex realcar eller någon sådan stylingsida=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

820 Inlägg
23 augusti 2010
dj_padde skrev:
har inte biltema sådant ? annars ad center/mekonomen eller tex realcar eller någon sådan stylingsida=)

Svar nej! Jag har kollat en jädra massa gånger, men dom har bara upp till 3tum tyvärr, jag hade gärna haft 4tum till min 760 men hittar inte nånstans, inte hos nån av "vanliga" bildelsåterförsäljarna iaf.

Om man säger

1 062 Inlägg
23 augusti 2010
hittade bara steg muff till  3 1/2 tum på mekonomens hemsida

415 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Det verkar vara svårt, har kollat lite på lastbilssidor också, hittade en sida i Norge men då blir det billigare att köpa rostfritt på raka rör. Antingen får man väl hosta upp lite deg eller svetsa ihop något.

, ___
/ _ _ _\_
⌠¯¯¯¯¯' [☼===☼]
`()_);-;()_)--o--)_)

Sök