6279
Sök

Baslåda

301 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Hej tänkte kolla om någon vet vilken låda jag ska ha till min l5 15 tums bas finns på akuten. eller hur räknar man liter o.s.v.?

Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!

301 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Någon?

21 761 Inlägg
10 november 2006
Det bästa är nog att ta kontakt med Björn på dB Akuten och beskriva vilken bil det gäller och ungefär vilken musik lådan ska spela, då kan han ge förslag på en bra lådtyp och volym.

Men rubriken är inte riktigt bra, finns risk att tråden blir låst. Ändra gärna rubriken.
Sedan uppskattar inte moderatorerna att man lyfter tråden efter så pass kort tid heller.
Senast redigerat av Drönirettab (10 november 2006)

301 Inlägg
10 november 2006
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Det bästa är nog att ta kontakt med Björn på dB Akuten och beskriva vilken bil det gäller och ungefär vilken musik lådan ska spela, då kan han ge förslag på en bra lådtyp och volym.

Men rubriken är inte riktigt bra, finns risk att tråden blir låst. Ändra gärna rubriken.
Sedan uppskattar inte moderatorerna att man lyfter tråden efter så pass kort tid heller.

ok men jag får aldrig tag på björn får väl försöka vidare

TEAM dBAkuten
865 Inlägg
10 november 2006
Isröd skrev:
Drönirettab skrev:

ok men jag får aldrig tag på björn får väl försöka vidare

Tjena

Testa att ringa eller maila då får man till 100% tag i mig.

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Sök