Träinredning bort

seasido
27 augusti 2010 · 50 Inlägg

Jag ska ta bort min träinredning i bilen och byta ut den men är det någon som vet vart man kan beställa ny och i annan färg då, Grejen är att jag har sätt en hemsida där man kan beställa liksom något typ av klister man sätter över träpanelen men frågan är hur snyggt de blir, kostar över 1000kr så.. Vad säger ni, kan man byta ut träinredningen mot något annat, någon hemsida man kan beställa ifrån osv? Tack!

Mitsubishi galant -99

Maybellene
27 augusti 2010 · 108 Inlägg

Kan du inte "klä in" inredningen då, typ foilering? Finns på bland annat bauhaus att köpa, olika färger och mönster. Ska själv prova att göra det på delar av inredningen i min ena bil, blir det inte bra så är det ju bara att ta bort och det är inte dyrt heller. Tror en rulle kostar under 100-lappen...

Chevrolet Impala Conv. "Maybellene" (1963)
bleedingstar
27 augusti 2010 · 270 Inlägg

jag har oxå träpanel i min, jag kommer antingen att slipa ner det och lacka som man själv vill ha det eller så köper man draperingen som du pratar om men du måste ha sett en dyr sida ? jag har inte sett någon sida som har klara kitt till galant och jag har sökt runt ganska mkt på galant för styling osv

Hilden
27 augusti 2010 · 178 Inlägg

Jag lackade mina lister. Gick lös på 1500 men det vart en del pill med maskering od så det var inte så farligt pris tycker jag. Men kostar folien bara en hunka för en rulle så kan man ju lika gärna testa det först.

Audi RS5 (2011)
seasido
28 augusti 2010 · 50 Inlägg

Okej, skulle varit kul å sätt erat resultat innan man gör de själv, men jag kom inte ihåg va sidan hette nu, kan skriva upp de sen

bleedingstar
28 augusti 2010 · 270 Inlägg

sidan du pratar om är det med folie lr klara paneler för jusst galant ?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang