3996
Sök

Kicker zx 2500.1 kicker L7 12"

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
jo men ni har ju missat halva poängen, ska köpa lite ljud till min andra bil och ljuddelarna är ju billiga i usa så ^^ och med tanke på att jag redan har ett 1 500.1 steg så täntke jag att då kan jag köpa ett 2500.1 steg och 2 st l7 10"..

men tanken är ju att jag ska skaffa ett till batteri till båda bilarna och en konding på 3f till båda.
men det är mer eller mindre också frågan om det är värt att ha ett extra batteri för vad man läsa på olika forum så är det bara nödvändigt att ha extra batteri om man har bilen avstängd, därimot kör man mycket så är det värt att byta generator till en kraftigare, men det sitter en ganksa kraftig generator i den bilen jag letar efter, 150ah generator.

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
25 augusti 2010
Skippa kondensatorer och köp batterier istället. Och tänk på att det tillkommer tull och moms (totalt 29%) samt frakt på priserna. wink

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
ChriZtoffer skrev:
Skippa kondensatorer och köp batterier istället. Och tänk på att det tillkommer tull och moms (totalt 29%) samt frakt på priserna. wink

pappa känner folk som köper bilar osv, så det är 100% fraktfritt:)

451 Inlägg
30 augusti 2010
Sen så kan man be att få sina saker skickade som gåva så slipper man tull och moms avgifterna. smile

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
30 augusti 2010
Sällan som dom seriösa butikerna går med på det dock.

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

451 Inlägg
31 augusti 2010
Jag kan inte garantera att bilstereo butikerna går med på det, men det skadar ju inte att fråga blir ju jävligt mycket billigare om de går med på det. Jag har beställt massor med skoterdelar från USA och jag har aldrig betalat för tull och moms avgifter. Två av butikerna jag beställt från har som rutin att skicka beställningar från Sverige som gåva, alltså det gör det oavsett om man ber om det eller inte. Resten gör det om man ber om det och ingen av dom är oseriösa kan jag säga.

Sök