6834
Sök

"stylingstrålkastare" till s,v,c70, ljusbild?

Supraman
2 300 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
Hur bra e ljuset på dom kromade och svarta stylingstrålkastarna som finns till x70 modellerna 97-00?

Måste byta mina original så tänkte att det får bli såna men tråkigt om ljuset e riktigt kasst.
Om halvljuset e ok så e jag nöjd smile

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 878 Inlägg
25 augusti 2010
Ljuset i dem är riktigt kasst. samma gäller 850-serien med de svarta. Ljusbilden är riktigt dålig. föredrar xenon i dem för bästa prestanda.

5 089 Inlägg
25 augusti 2010
Om man jämnför med orginal så är dom kassa. men jag överlever att köra på kvällen. men man märker skillnad.

\Lindgren

Supraman
2 300 Inlägg
25 augusti 2010
Trådstartare
Okej, blir de bättre med xenon?

Några fler?

Hur e passformen och kvaliten i övrigt?

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

1 878 Inlägg
25 augusti 2010
Passformen är det inget fel på. Men däremot om man drar åt lyktan i fästena för hårt kan själva gängmuttern/insatsmuttern i lyktan snurra runt, eller åka med ut. så det gäller att dra fast dem med finess. och ja xenon förbättrar ljuskvalitén oerhört mycket på dessa lyktor.

Supraman
2 300 Inlägg
31 augusti 2010
Trådstartare
Låter inte allt för dumt,
Någon som vet om det finns någon mer än vparts som bara säljer strålkastarna utan blinkers?

Supraman
2 300 Inlägg
31 augusti 2010
Trådstartare
Kollat verkar inte gå hos dom

The Bear
293 Inlägg
31 augusti 2010
Inte troligt att du hittar dom billigare utan blinkers någon annanstans... möjligtvis en 100'ing eller så.. men du får nog nöja dig med att betala runt 2000 för dem.. ;p

Hobbymekaniker som trollar ihop det mesta med lite tur och skicklighet ;-)
/Besiktningstekniker

Supraman
2 300 Inlägg
31 augusti 2010
Trådstartare
ja lite de jag e ute efter, bara strålkastarna utan blinkers.
Vill ju inte betala för nått jag inte har användning för.

Så åter igen, är det bara vparts som säljer utan blinkers eller finns det fler?

The Bear
293 Inlägg
31 augusti 2010
kollade scstyling, tbstyling, stylabilen, alla 3 sålde tyvär bara i paket.. sc och tb skulle ha 2,995:- för paketet och stylabilen.se skulle ha 2,800:- ungefär, kollade inte exakt, men på paketet var dom en 100'ing billigare :p

Hobbymekaniker som trollar ihop det mesta med lite tur och skicklighet ;-)
/Besiktningstekniker

Supraman
2 300 Inlägg
31 augusti 2010
Trådstartare
Ja på paketen skiljer de knappt. fast dom bryr jag mig inte om då dom inte är aktuella.

Sök