Förvånansvärt billigt bodykit till nissan 200sx!?

d4nielsson
1 september 2010 · 26 Inlägg

Hittade billiga bodykit till nissan 200sx/240sx.
http://www.andysautosport.com/nissan/19 … 00464.html

är detta ett bra bodykit eller kommer de inte passa? visserligen är de ju till en 240sx men har hört att de inte är mycke skillnad utseende mässigt på 240sx och 200sx?

JE
1 september 2010 · 227 Inlägg

200sx S13 och 240sx är bara motorn som är skillnaden, samma karaoss... Billigt ja, men räkna inte med nån superpassform men allt går ju och fixa...Glöm även inte räkna på frakt och tull också..!

Dum spiro, spero...
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
d4nielsson
1 september 2010 · 26 Inlägg

okej tack! tullen kan bli en pina för plånboken va? tongue

JE
1 september 2010 · 227 Inlägg

Nja, kjolpaket är ju inte så dyrt så då blir inte heller tullningen så dyr (beroende vad man tycker är dyrt), men finns ju sätt att "fuska" på också som du säkert vet, men det innebär ju också sina risker! Lycka till med allt iaf!! wink

Dum spiro, spero...
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
JE
1 september 2010 · 227 Inlägg

Arenwik skrev:
Man ska aldrig snåla om man vill ha bra resultat, vissa är ju så kassa så dom går inte ens att rätta till själv. Då får du skicka tillbaka det. Räkna på hur mycket det skulle kosta och hur länge du skulle få vänta så är det nog värt att köpa ett lite dyrare här. Men det beror ju på hur man ser på saker och ting. Jag hade aldrig chansat dock, men men wink

Sant, går inte ens att jämnföra vissa orginal paket mot kopior...Jag valde att köpa ett orginal och har inte ångra mig, men är ju som sagt upp till var och en!

Dum spiro, spero...
BMW E36 325i "BabyBlåBär" (1991)
Nissan 200sx s13 "Ozunu" (1992)
ImprezaGT
2 september 2010 · 343 Inlägg

Jag köpte mitt body kitt till mitt projekt från dom.

Kan ju säga så här, det tar väldigt lång tid att montera dom och få det bra
Passformen är långt ifrån bra men det går att lösa om du jobbar lite med dom, men har man inte kunskapen, tiden och viljan att lägga massa jobb på dom så rekomenderar jag att köpa något av bättre kvalitet.

Och har du snackat med dom om frakten ? för mig kostade frakten nästan lika mycket som kittet och tog 1,5 månader att få hem.

Projekt Prelude: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 88#p985988
Tack till: Min far
Stockholms Bil & Kaross AB
Blekingebilradio.se
d4nielsson
2 september 2010 · 26 Inlägg

okej tack för svar! ska nog satsa på någon dyrare variant tror ja smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang