4126
Sök

Blitz-låda.

Mr2 for 2
128 Inlägg
29 augusti 2005
Trådstartare
#1
Ska köpa en låda med dubbla tolvor undrar om nån som vet nått om Blitz? Bra eller helt kasst märke?

//Goose

Bmw E36
304 Inlägg
29 augusti 2005
#2
Visa link till lådan. smile

Mr2 for 2
128 Inlägg
29 augusti 2005
Trådstartare
#3
går inte att länka den. Men sidan heter billjud.nu Sen går du in på baslådor å sen 2x12 och så heter lådan Blitz BZP126

//Goose

draminbil.nu
1 382 Inlägg
30 augusti 2005
#4
vet inte något om edn men den blir ju inte vidare vacker i et mörkt bagage utrymme..


859 Inlägg
30 augusti 2005
#5
En bra baslåda är det INTE, frågan är vad du söker för bas.


Eller rättare sagt, man får bra mycket bättre grejjer för dom där pengarna.

/Theo


Mr2 for 2
128 Inlägg
30 augusti 2005
Trådstartare
#6
okey..tack för råden!

//Goose


Sök