4574
Sök

vad heter låten i detta klippet?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
antar att någon här vet va denna låten heter som spelas?
http://bubblare.se/erikane_do_you_wanna … jortisboy/

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
hm det löste sig. Burken ft. Erikane - Do You Wanna be my fjortisboy.mp3
tack iallafall smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2006
haha fjortis dunk tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

FreddeK
14 november 2006
jösses visar ju definitivt åldern härinne.
Senast redigerat av Freddeponken (14 november 2006)

383 Inlägg
14 november 2006
pinsamt!!!!!

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2006
hm bara för att folk lyssnar på sån där musik betyder de inte att dom måste va små barn!

dom kanske inte gillar musiken men lyssnar på den bara för å fula sig osv har ni inte tänkt på de?? wink

jag själv tycker de kan va kul å fula sig ibland tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
volvo_glenne skrev:
hm bara för att folk lyssnar på sån där musik betyder de inte att dom måste va små barn!

dom kanske inte gillar musiken men lyssnar på den bara för å fula sig osv har ni inte tänkt på de?? wink

precis smile knappast att jag sätter mig och lyssnar på den för att den är bra wink

FreddeK
14 november 2006
volvo_glenne skrev:

Jo men jösses! Någon jävla gräns måste det ju finnas.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2006
Freddeponken skrev:
volvo_glenne skrev:

Jo men jösses! Någon jävla gräns måste det ju finnas.

så du är alltså typen som är allvarlig jämt då? å alldrig har roligt?? (inge illa menat, bara undra) smile

dusty: håller med dig iaf.. roligt å fula sig med roliga låtar ibland tongue
Senast redigerat av volvo_glenne (14 november 2006)

331 Inlägg
14 november 2006
Den där va ju bara pinsam och titta på..vilket liv tjejen måste ha...och ja det visar åldern här inne.

FreddeK
14 november 2006
klart man kan fula sig men fan inte med någon patetsik fjortis som inte kan sjunga,,,jävla larvigt!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
Freddeponken skrev:
klart man kan fula sig men fan inte med någon patetsik fjortis som inte kan sjunga,,,jävla larvigt!

men alltså jag snackar bara om låten inte videon tongue

FreddeK
14 november 2006
dusty skrev:
Freddeponken skrev:

men alltså jag snackar bara om låten inte videon tongue

du vill säkert bara ha någe du kan runka till!
lägg ner nu jag spyr snart

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2006
men va fan han ville ju bara veta vad låten heter, inte få massa onödliga kommentarer.... varför ska ni klaga?? han gillar säkert inte eran skit musik heller, inge illa menat men jag tycker bara de är så barnsligt å hålla på å klaga på vad nån annan gillar å inte gillar, alla har ju olika smak!, sköt erat ni så sköter han säkert sitt... så nu har jag skrivit av mig lite

643 Inlägg
14 november 2006
klockren låt!!!!1 bara kul när folk vänder sig om å skrattar. . så jävla kul när man kommer med stans mest omtalade bil å lyssnar på nått dylikt.

jävla lirare som inte fattar att det inte är en låt man sitter å super åt.. jävla tattare.

Administratör
11 968 Inlägg
14 november 2006
Så. Låten är hittad. Sluta klanka ned på varandra...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök