4626
Sök

Lådvolym aq hdc 18?

low_and_loud
9 september 2010
Trådstartare
låd volym och antal portar mm för att spela så högt som möjligt med? nån som har nåt förslag till dom
funderar på 2 av dessa

4 074 Inlägg
9 september 2010
ja du.... en spela högt låda kan man väl säga att den ska vara så stor som möjligt sen sköter du avstämmningen med porten

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

low_and_loud
9 september 2010
Trådstartare
BJonsson skrev:
ja du.... en spela högt låda kan man väl säga att den ska vara så stor som möjligt sen sköter du avstämmningen med porten

ja okej då försöker jag väl med 2x350 liter o se om det går att bända i bak i golfen

4 074 Inlägg
9 september 2010
low_and_loud skrev:
BJonsson skrev:

ja okej då försöker jag väl med 2x350 liter o se om det går att bända i bak i golfen

hehe.... ja de blir nog bra ska du se!
kan bli lite trångt men skam den som ger sig

Ska väl kke tillägga en sak!
detta med så stor låda som möjligt  för max spl är MIN egen teori och vad jag har hört.
vet dock ej hur det funkar i teorin... det kommer säkert in nån kunnigare kille än mig och reder ut detta snart..
Senast redigerat av BJonsson (9 september 2010)

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

TEAM dBAkuten
865 Inlägg
9 september 2010
BJonsson skrev:
low_and_loud skrev:
BJonsson skrev:

hehe.... ja de blir nog bra ska du se!
kan bli lite trångt men skam den som ger sig

Ska väl kke tillägga en sak!
detta med så stor låda som möjligt  för max spl är MIN egen teori och vad jag har hört.
vet dock ej hur det funkar i teorin... det kommer säkert in nån kunnigare kille än mig och reder ut detta snart..

Stor låda sämre effekttålighet men högre verkningsgrad kan man sammanfatta det hela!

MVH//Björn

low_and_loud
9 september 2010
Trådstartare
vi får se hur stora boxar det går att åstakomma ska ta fram mitt magiska trollspö o vips så är det 2st 350 literslådor=) nej men vad fan ska iallafall bygga en låda i bilen som är helt slimmad mot karossen.

Sök