4985
Sök

Stulna skärmblinkers!

Emelie Hallberg
829 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Hej, vad finns de för jäkla idioter rent utsagt? blev av med mina skärmblinkers när bilen stod parkerad på Media Market på Birstaträffen. Hur sjutton kan man vara så fräck? fullt med folk runt omkring hela tiden. (Dock stod bilen på de lite lugnare ställe) Man börjar ju fan fundera när man blir av med grejer på en bilträff!

Jävel
2 018 Inlägg
12 september 2010
suuuuurt. såg din bil när vi var o festade på ditt gymnaisum. Synd att folk ska illa så jävligt sad

You got to risk it, to get the biscuit :)

Bilmekaniker
805 Inlägg
12 september 2010
mina skärmblinkers på audi a6:an blev stulna när den var splitter ny. Rullat typ 500 mil utanför mig helt sjuka människor

Das vas das das
179 Inlägg
12 september 2010
fan vad lågt
på vår passat-95a hade en försökt o sno dens gula o slitna sidor blinkers men han nöjde sig men att sno antenn som för övrigt kommer från en klockradio. 

PS. kan tillägga att det var på city-cross parkering som "delar" parkering med mediamark här i växjö. 
sågs även en man på platsen , man ca 60år, ca 160-175, rund, svart-klurigt hår med mustage, och bröt på tyska glasögon och röd-vita träningskläder springa mot mediamark.

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]

Emelie Hallberg
829 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Plankpojk skrev:
suuuuurt. såg din bil när vi var o festade på ditt gymnaisum. Synd att folk ska illa så jävligt sad

Ja så jäkla onödigt! inte fan ska man sno på en bilträff..... Jasså minsann, Nytorp alltså? smile

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
12 september 2010
Det är fattiga volvoraggare som snor sånna skitsaker! och det är jag rätt säker på eftersom att det är just volvosaker till 2/7/9 och 8 serien som blir stulna hela tiden.

R-vingar, vilken volvoraggare vill inte ha det på sin 7 eller 9 serien?
Vita skärmblinkers? samma här, vilken raggare vill inte ha det?
baklysen med vita blinkers? fast det är dem får kassa för att fatta hur man plockar bort tongue

Min volvo satt det gula på när jag köpte, men 960 ska tydligen ha vita original. Det betyder att någon stulit dem från en tidigare ägare, och han valde att smälla dit gula...

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Emelie Hallberg
829 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Är ju helt otroligt att man inte kan ha nått ifred..

Jävel
2 018 Inlägg
12 september 2010
Oceanmist skrev:
Plankpojk skrev:

Ja så jäkla onödigt! inte fan ska man sno på en bilträff..... Jasså minsann, Nytorp alltså? smile

Helt korrekt!

You got to risk it, to get the biscuit :)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
12 september 2010
AcesHigh666 skrev:
Min volvo satt det gula på när jag köpte, men 960 ska tydligen ha vita original. Det betyder att någon stulit dem från en tidigare ägare, och han valde att smälla dit gula...

Lite offtopic men tror de bara var 97-98 som hade vita sidoblinkrs från fabrik

Jonas

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
12 september 2010
Mycket möjligt, men alla andra blinkers är vita, så tycker det vore skumt om de lämnade skärmarna gula...

I vilket fall så är det bara fattiga töntar som snor skärmblinkers o annat småskräp.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
12 september 2010
Ja det är för mycket idioter på träffarna, På något sätt måste vi bli av med alla billösa lodisar som springer runt och få folk att sluta att köra dit sina fulla polare

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

3 059 Inlägg
12 september 2010
danne460 skrev:
och bröt på tyska glasögon och röd-vita träningskläder springa mot mediamark.

Ja dom e luriga dom som bryter tyska glasögon och röd-vita träningskläder. Tur man inte har nått av de..

Inte roligt att bli av med saker från bilen.. och själv kan man ju undra va folk ska med ett par skitta slitna bskärmblinkers till ??
Patetiska "människor".
Senast redigerat av Smajly (12 september 2010)

3 259 Inlägg
12 september 2010
danne460 skrev:
fan vad lågt
på vår passat-95a hade en försökt o sno dens gula o slitna sidor blinkers men han nöjde sig men att sno antenn som för övrigt kommer från en klockradio. 

PS. kan tillägga att det var på city-cross parkering som "delar" parkering med mediamark här i växjö. 
sågs även en man på platsen , man ca 60år, ca 160-175, rund, svart-klurigt hår med mustage, och bröt på tyska glasögon och röd-vita träningskläder springa mot mediamark.

big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Sök