hjälp mig å bestämma mig ang kjolpaket

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 november 2006 · 5 753 Inlägg

hej... jag har lite svårt å bestämma mig för en sak å skulle behöva lite hjälp å bestämma mig...

jag har funderat på ett combat kjolpaket till min sierra 2,9 -91  men hela paketet kostar 5000:- plus frakt å jag har inte dom pengarna, jag har bara 3000:- nu

så då började jag fundera på om man bara ska köpa fronten som kostar 2200:- plus frakt å bygga en egen seriös snygg bakspoiler, jag har redan RS sido kjolar på bilen, å då får man ju en bakspoiler som ingen annan har oxå..


så vad tycker ni ska jag spara mer pengar i en evighet å köpa hela paketet eller ska jag bara köpa fronten å bygga egen bakspoiler å använda sido kjolarna jag redan har???

www.dnstrading.se.. där jag tänkte köpa grejjorna

jag ska ju inte ha nån pris vinnare, jag vill bara ha en snygg bil å glida runt i smile

tack på förhand! smile

kan tillägga att jag inte jobbar.. går i skolan eller har 5dagars praktik igentligen så jag har ju inte världens bästa inkomst hmm

Senast redigerat av volvo_glenne (14 november 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Aerodynamik ...
14 november 2006 · 7 120 Inlägg

Tycker du ska köpa fronten som kostar 2200:- plus frakt å bygga en egen seriös snygg bakspoiler, RS sido kjolar på bilen, å då har du ju en bakspoiler som ingen annan har oxå..

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
14 november 2006 · 5 753 Inlägg

tack för svaret..... nån fler som har lust å hjälpa mig å bestämma mig?? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Lindström Envis optimist
15 november 2006 · 454 Inlägg

Kan väl bara säga att det tar en väldans tid å göra eget. Men visst äre värt det i slutändan.

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 november 2006 · 5 753 Inlägg

ja visst tar de tid om man ska vara noga men men jag har ju hela vintern på mig så wink

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
terazzi
15 november 2006 ·

Lätt gör eget ;D

OverBoosted AUTOBAHNRASER
15 november 2006 · 3 804 Inlägg

Att göra eget är inte rekomdera blir oftast helt fuckat.... tror jag bara sätt 1-2st hemma gjorda kjolpaket som varit snygga... och då är det 2/100


Bmw osv..
Team_Ford PersonbilsTekniker
15 november 2006 · 155 Inlägg

spara ihop till combatpaketet de gör sig jävligt bra på sierran=)

tror även www.dreamcar.nu har de kittet

Senast redigerat av Team_Ford (15 november 2006)

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
15 november 2006 · 5 753 Inlägg

Team_Ford skrev:
spara ihop till combatpaketet de gör sig jävligt bra på sierran=)

tror även www.dreamcar.nu har de kittet

jo de blir ju snyggt med hela kittet men jag vet inte vart jag ska få pengarna ifrån bara hmm


www.dnstrading.se var billigare på combat kittet smile


föresten nån som vet vad frakten kostar på en combat front spoiler??

å nån som vet vad frakten kostar för hela combat paketet??

tack på förhand! smile

Senast redigerat av volvo_glenne (15 november 2006)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang