Bästa besökta motorarrangemanget ni gjort 2010?

DalleRacing
14 september 2010 · 1 738 Inlägg

Hej hej!

Är lite nyfiken på vad folket har haft för sig 2010? Vad är det bästa motor arrangemanget ni besökt för iår?
Allt från körningar, roadtrip`s, utställningar m.m, har ni tex vart utomlands o kört eller representerat sverige i nån utställning?
Har ni vart på arrangemang ingen känner till utomlands typ!

Ja ni förstår lite vad jag är ute efter! Lägg upp massor med bilder från erat besök o även berätta lite vad ni gjorde, hur träffen går till?, vad gjorde ni typ 1-2 dagar innan om man var där lite tidigare, eller bara säg vad ni tycker den bästa/roligaste träff ni vart på!!?



Själv har mitt bästa minne 2010 varit gatebil mantorp och vallåkra träffen i helsingborg! Drog ett kompisgäng på 9 pers mot vallåkra redan under fredagen. Då vägen ner bjöd på mycket sprit, skoj o härlig musik i en stor fullsmockad husbil från 1970 big_smile Kom fram lagom till läggdags! På lördagen åkte vi först till ett badhus eller rättare sagt ett nudistbad smile ska tilläggas att vi är mellan 19 - 22 år, när vi hade duschat bland alla nakna gubbar så gick vi till en resturang o käkade, fick perfekt utsikt till själva burnringen i helsingborg som bjöd på mycket däckrök, avgassmälar o fina förbi passerande bilar! Halva kompisgänget fick i sig lite väl mycket dricka o bestämde sig för att gå ut o festa, medans andra halvan drog o kollade lite svineri på vallåkra station samt väl arrangerade streetrace inne i helsingborg! Och söndagen gick vi in på själva träffen och sedan hemfärd! Det var en riktigt rolig helg!!!

Så släpp loss o berätta om era besök o glöm inte bilderna!!!!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
940R
14 september 2010 · 1 567 Inlägg

Har inte vart på så jätte många men en go sommarkväll på bananpiren med lite blackrace körning är ett minne.Lagom med bilar och kö däckrök och underbart väder....

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
FLindgren
14 september 2010 · 5 089 Inlägg

Det bästa jag har tittat på: Gatebil rodskogen
Bästa jag kört på själv. gatebil mantorp ;P

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
DalleRacing
14 september 2010 · 1 738 Inlägg

940R skrev:
Har inte vart på så jätte många men en go sommarkväll på bananpiren med lite blackrace körning är ett minne.Lagom med bilar och kö däckrök och underbart väder....

Härligt wink är det göteborg du menar då eller? Tänkte ta mig en tripp nästa år på lite blackrace big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
DalleRacing
14 september 2010 · 1 738 Inlägg

FLindgren skrev:
Det bästa jag har tittat på: Gatebil rodskogen
Bästa jag kört på själv. gatebil mantorp ;P

Ja rudskogen värkar inte fy skam, blir det nästa år med min ny byggda kärra
Blir det o köra på mantorp 2011? se upp för en mattsvart kolfiber 940 wink

Kanske ses!

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
syabo
14 september 2010 · 1 278 Inlägg

Gatebil mantorp! utan tvekan !big_smile

Street Knight
eMmA
14 september 2010 ·

Gatebil på Mantorp är helt klart de bästa för i år. Var där hela helgen med massa dricka och ett stort kompisgäng smile

Så de var fullt ös hela helgen!! smile

DalleRacing
14 september 2010 · 1 738 Inlägg

skalman1 skrev:
Holmedals bilträff!


Iofs så var det den enda jag hann iväg på i år....... smile

Berätta mer vad är det för träff wink något värt o åka på nästa år?

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Sala90
15 september 2010 · 54 Inlägg

Varit riktigt många bra arrangemang iår tycker jag, höjdpunkten måste dock varit Gatebil Rudskogen!

Audi RS2 "Porsche" (1995)
teamvolvoracing Trucker
15 september 2010 · 1 220 Inlägg

va bara på 2 st i år ena va motormässan här i östersund och andra va motorveckan i lycksele och motorveckan va bästa av dom 2 smile mycke folk, mycke bilar och mycke annat kul oxå

Vissa är bara bättre än andra!
VOLVO142TIC
15 september 2010 · 240 Inlägg

Veidec festival! Dragracing EM slår allt!

Iam2fast4U
15 september 2010 · 1 534 Inlägg

eMmA skrev:
Gatebil på Mantorp är helt klart de bästa för i år. Var där hela helgen med massa dricka och ett stort kompisgäng smile

Så de var fullt ös hela helgen!! smile

woooooord! +1 cool

BMW E34 "538" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang