6635
Sök

hur plockar man ut baksätet ur en peugeot 605 91a?

2 122 Inlägg
8 september 2006
Trådstartare
som de står i rubriken

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

Jägermeister
910 Inlägg
8 september 2006
Har haft en sån tidigare fast en SLI och på den tror jag om jag kommer ihåg rätt nu att det satt skruvar nere vid typ framsidan av sittdelen som man måste skruva loss, typ när du sitter bak så bakom benen mot bilens bak.smile Vet inte om du fattar vad jag skrev men försöker ialf förklara...smile*är trött och sliten*

För du får inte loss ryggstödet före du tagit loss sittdynan och tror även ryggstödet satt skruvat, inte som på en del bilar att dom bara sitter fastklickade.
Vet inte om jag minns helt åt skogen men en sån här minnesbild har jag...

En gång är ingen gång...

tidsoptimist-javisst!
274 Inlägg
8 september 2010
de är lite pyssel om du ska ha ut armstödet åxå. annars skruvar du lös dynan i framkant o sen ryggstödet och trär det över armstödet. har du skinn så måste du ta lös nackstöden först.

2 024 Inlägg
8 september 2010
super-mario skrev:
de är lite pyssel om du ska ha ut armstödet åxå. annars skruvar du lös dynan i framkant o sen ryggstödet och trär det över armstödet. har du skinn så måste du ta lös nackstöden först.

De har säkert löst problemet på de 4 år det är sen tråden skrevs.....

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

2 656 Inlägg
8 september 2010
super-mario skrev:

årets tråd lyft ? :p

tidsoptimist-javisst!
274 Inlägg
17 september 2010
Bra att ni håller bättre koll än jag..tänkte att de kanske finns fler som håller på med 605:o som läser här....

Sök