ta bort innertaket på 740

gasgas
14 november 2006 · 258 Inlägg

Tjena. Jag ska ta bort innertaket och renovera det på min 740. Någon som vet vad som måste tass bort innan??

Manne Jajjemen!
14 november 2006 · 1 512 Inlägg

gasgas skrev:
Tjena. Jag ska ta bort innertaket och renovera det på min 740. Någon som vet vad som måste tass bort innan??

Du får skruva bort alla lister runt om, den listen i framrutan sitter med clips å kan sitta rätt så hårt, vet inte hur de ser ut i bakrutan.. men de jävliga är att ja tror inte du får ur taket utan att plocka ur bakrutan..

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
gasgas
16 november 2006 · 258 Inlägg

Manne skrev:

gasgas skrev:
Tjena. Jag ska ta bort innertaket och renovera det på min 740. Någon som vet vad som måste tass bort innan??

Du får skruva bort alla lister runt om, den listen i framrutan sitter med clips å kan sitta rätt så hårt, vet inte hur de ser ut i bakrutan.. men de jävliga är att ja tror inte du får ur taket utan att plocka ur bakrutan..

naj dy har helt rätt. Taket var omöjligt att få ut helt så jag fick bryta det. Får lappa ihop det sen när jag klätt det med nytt tyg och fått in det i bilen igen.

Fredrik.Gustavsson
16 november 2006 · 2 123 Inlägg

Manne skrev:

gasgas skrev:
Tjena. Jag ska ta bort innertaket och renovera det på min 740. Någon som vet vad som måste tass bort innan??

Du får skruva bort alla lister runt om, den listen i framrutan sitter med clips å kan sitta rätt så hårt, vet inte hur de ser ut i bakrutan.. men de jävliga är att ja tror inte du får ur taket utan att plocka ur bakrutan..

Gammal hederlig Volvo konstruktion.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang