Eftersnack: DAYMEET #3 18/9 Björkvikring

TurboAnton Team VeboTrim
19 september 2010 · 322 Inlägg

Kunde inte närvara men verkar som det var lyckat ändå trots vädret. Hoppas på lika bra nästa år. smile

Team VeboTrim @ Facebook
Matte87
19 september 2010 · 42 Inlägg

Finns det inga filmer ifrån helgen?

BMW 330D (2009)
GizzeAero
20 september 2010 · 34 Inlägg

sjukt synd att det vart dåligt väder ! men ändå roligt att de kom folk och ville köra !smile   Finns lite bilder på min galleria så bara ta en titt !

Calletofst4u
20 september 2010 · 3 Inlägg

Tackar arrangörerna för en trevlig tillställning! Som sagt kul att så många dök upp trots vädret..

Alltid lika roligt att få gasa mot andra.. även om man inte hade så mycket sätta emot! smile


//Calle Frid

mYGeL
21 september 2010 · 1 338 Inlägg

Tackar för en trevlig men blöt dag..
Var spännande att köra På sträckan med så mkt vatten tongue

Längtar till nästa träff redan! hoppas vädret är bättre så tidtagningsutrustningen går att använda smile

Mvh// Michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design
Seat Leon CUPRA "AWD Konverterad mYGeL Edt" (2008)
Grundstrom Nismo
21 september 2010 · 758 Inlägg

Nice!! Får köra nästa år big_smile

Senast redigerat av Grundstrom (21 september 2010)

Turboflickan
21 september 2010 · 20 Inlägg

åååh!! det låter som det har varit jätte skoj!!! Räkna med mig nästa år. Nu har man ju en liten i magen som snart ska komma.

Jag ser verkligen fram emot 2011! Hoppas ni ordnar fler trevliga event=)

Mazda 323 GT-R
Mazda 323 gt-r "Växellåds ätare" (1993)
Backlundaren
21 september 2010 · 314 Inlägg

mYGeL skrev:
Tackar för en trevlig men blöt dag..
Var spännande att köra På sträckan med så mkt vatten tongue

Längtar till nästa träff redan! hoppas vädret är bättre så tidtagningsutrustningen går att använda smile

Mvh// Michel

Hahaha ja du var en av dem som höll fullt hela kilometern ut tyckte jag det såg ut som när jag satt målflagg tongue

Ja det var väldigt synd att det skulle regna när V-tech hade ställt upp med tidtagning och allt!

/TBR

Sotam
21 september 2010 · 95 Inlägg

mYGeL skrev:
Var spännande att köra På sträckan med så mkt vatten tongue

Mvh// Michel

Haha, ja det var en ny upplevelse att få hjulspinn och vattenplaning i +190 km/h! big_smile Cupran gick riktigt bra och ser fram emot att få testa att köra under lite torrare förhållanden smile

meatos
21 september 2010 · 424 Inlägg

Var det bara jag som förstörde ytan på däcken? Asfalten var så vass på banan så det är små repor i bakdäcken som gör att det är som att åka på is när det är blött. Var väl inge bra att spinna från 0-200. Bäst att det blir torrt snart så man kan jämna ut däcken igen wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang