5873
Sök

TEST: är du en duktig bilförare?

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Det är viktigt att ha god konsentration och samordning när du åker bil. Hur är din konsentration og samordning? Det är viktigare än du tror. Testa dig själv, är du riktig stadig på handen? Detta är en labyrint där du kan flytta muspekaren för att ange hur bra din konsentration och samordning är . Flytta muspekaren genom labytinten och inte vidrör väggarna.  Det är viktigt att ha ljudet, för det hör till testet.
Testa dig själv, det är att rekommendera !! Det kommer att visa hur bra förare du är, lycka till !!

0-10 poeng: Nej, nej, nej, katastrof ! Du är jättefarlig i trafiken och skulle ALDRIG ha haft ett körkort ! Du måste vara mycket berusad eller förståndshandikappad om du inte gör bättre än så !!

11-39 poeng: Mycket dårligt ! Du kör osäkert och är en riskfaktor i trafiken !!   Det är mycket tveksamt om du ska ha körkort!! Testa igen om du inte har blivit helt nykter !!

40-60 poeng: Något bra ! Du är en bra förare, men gör något fel i trafiken!! Du måste ta dig samman och vara bättre än så ! Körkort en bedömning i varje enskilt fall.

61-89 poeng: Mycket bra ! Du är en bilist, bättre än genomsnittet och kan bli ännu bättre !!

90-100 poeng: Utmärkt! Du är en jätteduktig förare och favorit blant försäkringsbolag!!

Efter flera försök lyckades jag 92 poäng, bättre? Här är länken där du kan testa dig själv:
(Kom ihåg att skruva upp volumen, det är viktigt)

http://www.winterrowd.com/maze/
Senast redigerat av oab1966 (26 september 2010)

huh?
10 427 Inlägg
26 september 2010
..så känslighetsinställning på musen har inget med saken att göra? wink

Fick göra sådana tester vid ett urvalstest för säkerhetsklassat tåg-arbete förut,
med två joysticks. Riktigt lustigt wink

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
26 september 2010
Hahahahahaha undras hur många som kommer gå på en nit här...

Känner till det här "testet" och jag kan rekommendera alla att skruva upp volymen rejält för annars hör man knappt något, svårt att få några poäng om man inte hör något..

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Prova bara med musen... smile

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Reaktionsförmågan är säkert inte något fel med, eller hur, hehe ?? wink
Senast redigerat av oab1966 (26 september 2010)

volvolover
667 Inlägg
26 september 2010
inget fel på den inte lol

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
En god reaktionsförmåga är et sundhetstecken smile

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 september 2010
Har inte gjort testet, men jag vet vad det är redan... undrar hur många som kommer o bajsa ner sig?? smile

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 september 2010
Gjorde testet för att bekräfta, och gissa om jag hade rätt cool synd bara att man visste vad som skulle hända annars hade man vaknat till lite lol

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

8 921 Inlägg
26 september 2010
Ingen som helst diskussionsunderlag i inlägget utan får anses som rena tramset med tanke på länken
Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök