5884
Sök

Inget utrymme för humor och skämt?

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Jag skrev detta "testet" hur duktig man var som förare.  Det gillade inte moderatorn med namnet Hamilton. Jag gissar han kissade på sig då han tog "testet":  www.winterrowd.com/maze  Så blev tråden låst efter han hadde tagit på sig nya byxor och kalsonger. Finns det inget utrymme för humor och skämt ???
Senast redigerat av oab1966 (26 september 2010)

2 182 Inlägg
26 september 2010
bytat?

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

711 Inlägg
26 september 2010
Sånt där skit är jävligt irriterande när man sitter med hörlurar,
och det är ingen humor med den där skiten..

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Men REAKTIONSFÖRMÅGAN var det inte något fel på......bara et sundhetstecken...MOAHAHAHA

Muttley
26 september 2010
starta fler sådana här trådar så kommer du antingen få en varning eller bli avstängd.

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Oj då....en till som har kissat på sig !!! De flesta svenskar har inte humor som jag ser. Det är ok, stänga av mig om du vill !!!

Mvh en norbaggare

Avstängd
11 Inlägg
26 september 2010
Trådstartare
Gör det !!!!
Senast redigerat av oab1966 (26 september 2010)

8 921 Inlägg
26 september 2010
oab1966 skrev:
Jag skrev detta "testet" hur duktig man var som förare.  Det gillade inte moderatorn med namnet Hamilton. Jag gissar han kissade på sig då han tog "testet":  www.winterrowd.com/maze  Så blev tråden låst efter han hadde tagit på sig nya byxor och kalsonger. Finns det inget utrymme för humor och skämt ???

Inlägg som saknar diskussionsunderlag låses och det är inget nytt.

Den här tråden låses pga att du postat i fel forum och inte det personangrepp som du gör i ditt inlägg utan det låter jag gå för den här gången och tar din evt låga ålder som ursäkt för ditt betéende.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på Tierp iDag

Sök