Sak skriva över bilarna på mig och undrar om det är nån som har lite erfarenhet av Saluansvar? Har nästan inte sett nånting om dom förr men de var bra mycket billigare än alla andra.
Jag har haft de ett tag. Jag är ganska säker på att det var de jag hade när min förra bil blev krockad, efter att de hade kommit fram till att det inte var mitt fel fick jag ingen hjälp längre eftersom jag bara hade halvförsäkring.. Jag fick då kontakta den andres försäkringsbolag själv och förhandla om ersättning osv.. Men jag misstänker att det är så överallt om man inte har hel?
Okej, det skiljer 3800:- per år på min försäkring och de är ju rätt mycket men ville bara veta om nån haft problem med dom alt har något gott att säga. då man blir lite misstänktsam då det skiljer sig så pass..
Okej, det skiljer 3800:- per år på min försäkring och de är ju rätt mycket men ville bara veta om nån haft problem med dom alt har något gott att säga. då man blir lite misstänktsam då det skiljer sig så pass..
Det är inget ovanligt att det kan skilja sig tusenlappar från FB till FB..
Sen så är ALLA försäkringsbolag samma skit, får du problem så har det ej med o göra vart du är, dvs vilket bolag du har. Alla använder samma koncepter