Snitch skrev:Östersund.Kommer inte ihåg vad skolan heter. Har ett par polare som går där.
Snitch skrev:Finns tyvärr inte mkt mer.Jag, och polarna som går där bor också i södern. Långt ner dessutom. Tjacka studentlägenhet.
Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Finns tyvärr inte mkt mer.Jag, och polarna som går där bor också i södern. Långt ner dessutom. Tjacka studentlägenhet.ajdå
Snitch skrev:Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Finns tyvärr inte mkt mer.Jag, och polarna som går där bor också i södern. Långt ner dessutom. Tjacka studentlägenhet.ajdå Hehe, jag skulle välja fordons inriktning till 2:an, ville skruva med motorcyklar. Fanns en skola i hela Sverige. Sket i det...
Snitch skrev:Ta studielån. Det gör ju alla andra menar jag.
Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Ta studielån. Det gör ju alla andra menar jag.jo men alltid bäst att låna så lite som möjligt
Snitch skrev:Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Ta studielån. Det gör ju alla andra menar jag.jo men alltid bäst att låna så lite som möjligt Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.
Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Ekan_1 skrev:jo men alltid bäst att låna så lite som möjligt Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.jojo det är klart!frågan är om man har hjärnan till det
Snitch skrev:Ekan_1 skrev:jo men alltid bäst att låna så lite som möjligt Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.
Ekan_1 skrev:jo men alltid bäst att låna så lite som möjligt
Snitch skrev:Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.jojo det är klart!frågan är om man har hjärnan till det Skadar ju inte o prova.Du ska väl inte bli raket forskare till NASA?
Ekan_1 skrev:Snitch skrev:Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.jojo det är klart!frågan är om man har hjärnan till det
Snitch skrev:Om jag verkligen velat bli systemtekniker så hade jag inte tvekat en sekund på att låna pengar.Det är ju nu man ska studera vidare.