Tjena, har letat och letat på blocket nu väldigt länge och insett att det inte finns någon för mig där så därför undrar jag om någon vet tex en bilfirma med hemsida som säljer eller liknande.
Bytbil och blocket. I princip ALLA bilar som är till salu finns där. Bara att leta.
känns som man har letat i år och dar hittar fan inget
Om du inte hitta rätt bil i sverige så kanske lösningen finns i tyskland? Enormt utbud av bilar. Du kan i princip välja och vraka hur du vill med färgkombinationer/utrustning/mil osv.
Om du inte hitta rätt bil i sverige så kanske lösningen finns i tyskland? Enormt utbud av bilar. Du kan i princip välja och vraka hur du vill med färgkombinationer/utrustning/mil osv.
jo de är ju också en lösning men vettefan om jag orkar krångla med allt pappersjobb hit och dit hehe
jo de är ju också en lösning men vettefan om jag orkar krångla med allt pappersjobb hit och dit hehe
Nä precis. Lite mkt krångel att handla från tyskland. Man får helt enkelt vänta på rätt ex i sverige, eller kompromissa lite och typ köpa en som kanske saknar någon utrustning du ville ha
Importfirmor vill i princip bara hämta från auktoriserade bilhandlare. Och det lär bli rätt svårt att hitta en så pass gammal bil hos en auktoriserad bmw handlare.