6223
Sök

Montera S60 front/bakspoiler på S80.

302 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
Tjena.
Jag har en S80 -99. Jag har hittat ett spoilerpaket som passar S60.
Är det någon som vet hur stor skillnad det är på dessa för att på ett relativt enkelt sätt kunna montera på en S60 front/baksppoiler på en S80. (sidokjolarna borde vara det enklaste problemet).

Jag vet att en S80 är bredare, men jag vet inte annars hur bra eller dåligt det passar vid lysen etc..

Stort tack på förhand!

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

247 Inlägg
7 oktober 2010
lär väll passa väldigt dåligt i och med att den är bredare!?

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

302 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
Att bredda paketet är inte alltid så svårt, men det är ju resten som kan bli ett mörker..

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

247 Inlägg
7 oktober 2010
xciso skrev:
Att bredda paketet är inte alltid så svårt, men det är ju resten som kan bli ett mörker..

Nej det är sant. Men det kommer nog bli mycket fix för att få det på och sitta bra. Det ska ju helst se någorlunda ut också. Passformen måste ju vara bra, till skillnad mot typ hälften av alla stylade bilar  Sverige roll

Mvh Jocke
Hatar dryga personer.

Sök