Köpråd ; Xc90 / Suv!

Rquired Allmänt envis
8 oktober 2010 · 12 512 Inlägg

IceEyes; ML tillverkas mycket riktigt i USA och kvalitén var lite si sådär i början vilket blev bättre efter att Mercedes läxat upp sina amerikanska kollegor. Visserligen kan man kanske fortsatt tycka att den upplevda kvalitén på ML är lite sämre än övriga Mercedes, men en ML är lika pålitlig som Mercedes övriga modellprogram. Om inte pålitligare med tanke på dåtidens kvalitétsproblem hos Mercedes.

karlitoo skrev:
Varför kan ingen svara om XC90 istället för att börja rekomendera andra bilar direkt som verkligen inte är mycket bättre, BMW rekomendation direkt av en viss ökänd BMW Gud..

Min kusin har en XC90 2.5T 5 sists, chippad 250 hk, går sjuuukt skönt och drar 1.3 liter / mil i stad typ 20 km/h - 100 km/h .. Är totalt acceptabelt tycker jag.helskinn, väldigt skönt, mycket utrustning även fast det är en 03a. Går som n kung på motorvägen men kan upplevas lite småklumpig i t.ex parkeringar mm. Det enda som pajjat för honom är ett vanligt fel, hade likadant på min V70 AWD, vinkelväxeln kan strula och då driver den på framhjulen bara, kostar 500 att byta. Ser riktigt bra ut med. Klockren bil, har också provkört 7 sits och de extra baksätena var skönare än de övriga stolarna tyckte jag! Visst är den dyr i drift men vilken SUV/jeep är inte det?

Satsa stenhårt på XC90 vetja

Vad är ditt problem? Jag vet inte om du blir tjurig av att inte få sova och vara uppe klockan två på natten men läser du igenom tråden en gång till märker du säkert följande:

1. Ingen har klankat ner på XC90 och ingen har på något vis dömt ut XC90 som modell eller skrivit något om modellen som de inte har belägg för.

2. Ingen har rekommenderat någon Bmw-modell överhuvudtaget i denna tråd eftersom Bmw inte har någon 7sits. SUV i prisklassen upp till 200.000:-.

3. TS bad om negativ erfarenhet av XC90 och han fick så.

4. TS bad om tips om andra modeller och fick detta, de modeller som rekommenderats är Mercedes ML, Dodge Durango och Audi Q7 (Utanför budget dock). Notera gärna att ingen av dessa går att knyta samman med Bmw hur du än försöker.

I denna tråden har det rekommenderats bilar som av skribenterna ansetts vara bättre än Volvo XC90, tycker du annorlunda så argumentera för det istället för att ställa till med bråk.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang