2699
Sök

Ta bort tråden tack

2 011 Inlägg
22 oktober 2010
#21
Blås rent i brunnarna som du skrev att du gjort på 1:an och 2:an. Även upp i tändhattarna.

Kolla allihopa. Kan vara någon som läckt in mer än de andra.

När du sedan skruvat ihop allt igen ge den en ordentlig runda, så den blir riktigt varm. Har du inte bytat stift eller vet när det är gjort, hade jag gjort det också nu när du e' där och rotar.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Med.lem
3 759 Inlägg
22 oktober 2010
#22
Varför lägga tid åt att bara göra ett jobb halvklart...

Såklart kan du inte vara säker på att alla är torra bara för att de två första är det, dumheter!

Är det fortfarande samma fel efter att du kollat det första jag/vi tipsade om så försök lokalisera vilken cylinder den misständer på.  Byt plats på den och spolen brevid och kolla om den nu misständer på den cylindern.

Att en tändspole går på m50 motorerna är inget ovanligt. Och om det nu blev efter vatten på motorn så är ju chansen/risken att det är så rätt stor.

En begangad spole kostar nån 100lapp.
Senast redigerat av Mr_EmCom (22 oktober 2010)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

110 Inlägg
23 oktober 2010
Trådstartare
#23
Ute o körde nu ikväll, har inte surat eller betett sig konstig sen eftermiddan.. verkar ha släppt nu
Går fint fint

Körde ganska hårt på snön o isen som kom... så antar det mesta har avdunstat eller nåt nu smile
Varvat han lite om ni fattar
Senast redigerat av Snitz (23 oktober 2010)


Sök