6874
Sök

Hur f*à ska jag veta hur många mil bilen har rullat?

1 364 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
Köpte mig en nyss en Ford sierra 92a men jag har ingen aning om hur långt den har rullat:o mätaren slår ju om vid 10tusen mil, finns de något annat sätt för att få reda på hur långt bilen har gått?:s

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 oktober 2010
Att kolla bes-papper brukar ju vara en standardgrej wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 364 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Att kolla bes-papper brukar ju vara en standardgrej wink

Om man inte har några då?:p

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
27 oktober 2010
Har du fått nya papprena på bilen så kan du ju logga in på TS hemsida och där kan du plocka fram gamla protokoll. Antingen på TS eller BPs hemsida.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 364 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Har du fått nya papprena på bilen så kan du ju logga in på TS hemsida och där kan du plocka fram gamla protokoll. Antingen på TS eller BPs hemsida.

Okej hämtade bilen idag sånhar inga papper nu:(
Men ska kolla det så fort dom kommer tack för tipset:)

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
27 oktober 2010
beställ protkollskopior från bilprovningen.se bara att ange reg. nr och din email så får du dem på mailen.

1 364 Inlägg
27 oktober 2010
Trådstartare
sir_daniel skrev:
beställ protkollskopior från bilprovningen.se bara att ange reg. nr och din email så får du dem på mailen.

Okej det låter ju riktiigt bra! Kan man få alla papper då sedan bilen var ny?smile

3 148 Inlägg
27 oktober 2010
Beangt skrev:
sir_daniel skrev:

Okej det låter ju riktiigt bra! Kan man få alla papper då sedan bilen var ny?smile

Förrr kunde man det, numera sparar de bara de senaste 3 åren.

12 086 Inlägg
27 oktober 2010
viccoA skrev:
Beangt skrev:
sir_daniel skrev:

Förrr kunde man det, numera sparar de bara de senaste 3 åren.

Det säger så på sidan, men jag fick när jag fick när jag kollade min egna bil nästan 5 år gammalt protokoll.. så jag vetifan fkt.

Till TS, who cares? tongue Den kommer ju inte överleva vintern ändå! big_smile

Sök