Hejsan!
Jag är totalamatör inom billjud/ljud överhuvudtaget, jag har försökt lära mig men det sitter inte ännu.
I vilket fall så är jag sugen på att köpa två stycken Kicker Solo-Baric L7 12" (varför? för att dem verkar manliga.)
Tanken är att dem ska sitta i en låda som jag ska själv ska försöka snickra ihop, och dem ska sitta i en Audi A3.
Till att börja med så undrar jag ifall det är bra basar? Är två stycken överdrivet? borde man satsa på en 15" istället, eller kanske en 10", eller två? eller kanske ett helt annat märke? tips mottages tacksamt!
Jag är ute efter skön monsterbas, ni vet vad jag snackar om!
Förutsatt att det här är schyssta basar, och att det funkar kalas att slänga in två såna i kärran, vad rekommenderar ni för slutsteg till detta?
Jag har förstått att det är ett monoblock slutsteg jag är ute efter, men hur kraftigt behöver det vara? tips på bra märken?
Jag har ingen direkt budget, men jag kommer gärna undan så lindrigt som möjligt, men jag är villig att betala för bra grejer, det tar lite längre tid att spara ihop till bara, dock känns 2-5 tusen som rimligast.

Tack på Förhand!