6846
Sök

Säkerhetshammare

3 Inlägg
28 oktober 2010
Trådstartare
Titta runt lite på Internet efter en säkerhetshammare till bilen och hitta en produkt på sidan www.icoe.se men tror ni den fungerar?

Fick ett pris av dem på 100 kr så de va billigare än alla andra sidor jag hittade. Men då äre ju frågan om man kan lita på sidan?

1 265 Inlägg
28 oktober 2010
biltema har nån modell också

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2010
joakim89 skrev:

Du menar den här:
http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-t … odhammare/

Den fungerar till det den är byggd för. Har behövt använda min 1 gång och är jävligt glad att jag hade den..

311 Inlägg
28 oktober 2010
Tagg3N skrev:
joakim89 skrev:

Du menar den här:

Den fungerar till det den är byggd för. Har behövt använda min 1 gång och är jävligt glad att jag hade den..

Är bara tvungen att fråga vad som hände!? Är intressant att höra lite sådana historier tongue

Sommarbilen / Ljudbilen GOLF MK3 -95
Vinterbilen / Lekbilen VOVLO 940 ltt -96

Konsult
1 247 Inlägg
28 oktober 2010
BillyBooy skrev:
Tagg3N skrev:
joakim89 skrev:

Du menar den här:

Är bara tvungen att fråga vad som hände!? Är intressant att höra lite sådana historier tongue

För 4år och 1vecka sen var jag påväg hem från dåvarande jobbet. Klockan är ca 22:30. Sitter i lugn och ro och lyssnar på vad som sägs på radion när jag bara ser ett par lysen i ögonvrån. Efter det kommer jag inte ihåg så mycket förrän jag vaknar till och ligger på tak på åkern bredvid vägen. I ren panik upptäcker jag att det luktar bensin till förbannelse, så fram med hammaren och slå sönder rutan och skära av bältet. Kryper ut ur bilen och försöker lokalisera mig (är fortfarande i total chock efter olyckan). Kommer ihåg att jag bara såg bakljusen på bilen som kört in i mig ståendes en bit bort. Börjar gå ditåt för att se hur det gick för att se att bilen är tom...

Oj vilken historia det blev :s Jag blev påkörd vänster bak vilket resulterade i några varv på åkern. Det hela blev orsakat av en, som polisen trodde, väldigt narkotikapåverkad person. Bilen han/hon/de körde in i mig med var stulen.  Idag har jag rätt många ärr överallt på kroppen men annars klarade jag mig utan skador smile
Senast redigerat av Tagg3N (28 oktober 2010)

3 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
joakim89 skrev:

Jo men den är så stor och klumpig den andra ser bättre ut lite mindre och smidigare.

311 Inlägg
29 oktober 2010
Tagg3N skrev:
BillyBooy skrev:
Tagg3N skrev:

Du menar den här:

För 4år och 1vecka sen var jag påväg hem från dåvarande jobbet. Klockan är ca 22:30. Sitter i lugn och ro och lyssnar på vad som sägs på radion när jag bara ser ett par lysen i ögonvrån. Efter det kommer jag inte ihåg så mycket förrän jag vaknar till och ligger på tak på åkern bredvid vägen. I ren panik upptäcker jag att det luktar bensin till förbannelse, så fram med hammaren och slå sönder rutan och skära av bältet. Kryper ut ur bilen och försöker lokalisera mig (är fortfarande i total chock efter olyckan). Kommer ihåg att jag bara såg bakljusen på bilen som kört in i mig ståendes en bit bort. Börjar gå ditåt för att se hur det gick för att se att bilen är tom...

Oj vilken historia det blev :s Jag blev påkörd vänster bak vilket resulterade i några varv på åkern. Det hela blev orsakat av en, som polisen trodde, väldigt narkotikapåverkad person. Bilen han/hon/de körde in i mig med var stulen.  Idag har jag rätt många ärr överallt på kroppen men annars klarade jag mig utan skador smile

Tråkigt historia, och att den andra föraren smet. Tack för du ville dela med dig!

Sommarbilen / Ljudbilen GOLF MK3 -95
Vinterbilen / Lekbilen VOVLO 940 ltt -96

Sök